۴۳۱۷۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آمارهای خواندنی آرسنال - بورنموث

آرسنال در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف بورنموث رفت و بر خلاف انتظار، بازی آسانی را پشت سر نگذاشت هر چند که در نهایت به پیروزی دست یافت. نگاهی متفاوت به این بازی از دریچه آمار و ارقام

وبسایت نود: آرسنال با تکیه بر دو گل الکسیس سانچز از سد تیم سخت کوش بورنموث گذشت. ناچو مونرئال در این بازی یک پنالتی به حریف داد ولی با پاس گل خویش، آن اشتباه را جبران کرد و اولیویه ژیرو باز هم به عنوان یار تعویضی بسیار مؤثر ظاهر شد و یک پاس گل داد. تئو وولکات نیز ششمین گل خویش در لیگ برتر را زد.

آرسنال هر ۴ بازی خویش مقابل بورنموث در کلیه رقابت ها را با پیروزی به پایان رسانده ولی در این مسابقه برای اولین بار از این تیم در لیگ برتر گل خورد. در واقع کالوم ویلسون اولین بازیکن تاریخ باشگاه بورنموث شد که دروازه آرسنال را گشود. آرسنال برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، طی دو بازی خانگی متوالی از روی نقطه پنالتی گل خورد.

آمارهای خواندنی آرسنال - بورنموث

بعد از آرسن ونگر، طولانی ترین حضور یک مربی روی نیمکت تیم های کنونی لیگ برتر، مربوط به ادی هاو سرمربی بورنموث است. ونگر بیش از ۲۰ سال و هاو بیش از ۴۰ سال روی نیمکت تیم های خود حضور دارند. ادی هاو را یکی از معدود استعدادهای خوب انگلیسی در عرصه مربیگری می دانند در سال هایی که وجود یک مربی سطح بالای انگلیسی تقریباً کیمیا شده است. آرسن ونگر در روز اول اکتبر ۱۹۹۶ برای اولین بار روی نیمکت آرسنال نشست در حالی که ادی هاو در آن زمان، فقط ۱۹ سال داشت و تنها ۵ بازی را با پیراهن بورنموث در دسته های پایین انجام داده بود.

آمارهای خواندنی آرسنال - بورنموث

تعداد گل های دریافتی آرسنال در بازی های خانگی این فصل لیگ برتر، بیش از دو برابر تعداد گل های دریافتی در بازی های بیرون خانه است.

اولیویه ژیرو که از ۸ شوت داخل چارچوب در ۸ بازی قبل لیگ برتر، ۷ گل زده بود، باز هم در نقش یک تعویض طلایی ظاهر شد و این بار یک پاس گل داد. او در این بازی هیچ شوت داخل چارچوب نزد. ژیرو در مقابل ۲۵ تیم مختلف لیگ برتری بازی کرده و به ۲۰ تیم گل زده است. یکی از ۵ تیمی که همچنان دروازه خویش را به روی این مهاجم فرانسوی بسته نگهداشته، همین بورنموث می باشد.

مؤثر ترین تعویض ها در بین تیم های لیگ برتر مربوط به آرسنال است. تاکنون ۵ گل و ۶ پاس گل توسط بازیکن های تعویضی ونگر در فصل جاری لیگ برتر به ثبت رسیده و اولیویه ژیرو با ۳ گل و یک پاس گل در لیگ برتر، بهترین عملکرد را در بین یاران تعویضی در فصل جاری لیگ برتر به معرض نمایش گذارده است.

آمارهای خواندنی آرسنال - بورنموث

الکسیس سانچز پس از ۴ بازی، سرانجام موفق به گلزنی شد تا پنجاه و یکمین گل خویش را برای آرسنال بزند. او طی ۲۲ بازی اخیری که در ترکیب اصلی تیمش بوده، ۱۴ گل به ثمر رسانده است.

آرسنال از ۲۶ فوریه ۲۰۱۶ تاکنون، هیچ گاه نیمه اول مسابقات خود در لیگ برتر را شکست نخورده است. توپچی ها در این بازی نیز با تساوی ۱-۱ به رختکن رفتند. شاید اگر مسابقات فوتبال ۴۵ دقیقه ای بود، هم اکنون توپچی ها بیشتر به خود می بالیدند.

آرسنال پس از باخت ۴-۳ مقابل لیورپول در هفته اول، هنوز هیچ باختی را متحمل نشده و ۱۹ بازی پیاپی بدون شکست در کلیه جام های برای شاگردان آرسن ونگر به ثبت رسیده است. آخرین رکورد شکست ناپذیری آنها، ۲۸ بازی بین آوریل و نوامبر ۲۰۰۷ بود.

آمارهای خواندنی آرسنال - بورنموث

متیو دبوشی که در این بازی جانشین هکتور بیرینِ مصدوم شده بود، خودش در اواسط نیمه اول دچار مصدومیت گردید و از بازی بیرون رفت. نیمکت نشینی اولیویه ژیرو، آرون رمزی و آلکس آیوبی جالب توجه بود. ونگر به طور هم زمان از گرانیت ژاکا و محمد الننی در ترکیب اصلی استفاده کرد.

آرسنال در این بازی ۳۸۴ و بورنموث ۳۳۴ پاس سالم داشت. تعداد و دقت پاس های آرسنالی ها در مقایسه با چند بازی اخیر، کاهش یافته بود.

سطح تکنیکی بازی بسیار بالا به نظر می رسید؛ این دو تیم مجموعاً ۴۴ بار اقدام به دریبل یار حریف کرده که ۲۴ دریبل نیز موفق بود.

بیشترین تعداد پاس های صحیح در این بازی توسط هری آرتر، دن گاسلینگ و گرانیت ژاکا به ترتیب با ۶۴، ۴۹ و ۴۷ پاس. هری آرتر ایرلندی به خوبی جک ویلشر را در خط هافبک گیلاس ها پر کرد. جک ویلشر طبق مفاد قرارداد، قادر به حضور در این بازی نشد. مسوت اوزیل ۴۹ پاس داد ولی ۳۹ پاس وی صحیح بود.

آمارهای خواندنی آرسنال - بورنموث

عملکرد نیتان آکه در خط دفاعی بورنموث بسیار خوب بود. او که در دو صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه، از خطر اعلام پنالتی داور گریخت به همراه استیو کوک زوج خط دفاعی گیلاس ها را تشکیل داده و مجموعاً ۲۰ دفع توپ، ۲ تکل و ۸ دوئل را به ثبت رساندند.

آرسن ونگر پس از بازی گفت که الکسیس سانچز قادر به تأثیرگذاری و تغییر نتیجه بازی است حتی اگر یک بازیکن مرده به نظر برسد! به راستی که چنین بود و الکسیس در روزی که بهترین روزش نبود، ۲ بار جشن گل برپا نمود. الکسیس با ۸ گل و ۳ پاس گل، در ۱۱ گل آرسنال در لیگ برتر نقش مستقیم داشته و تنها دیگو کاستا با مشارکت مستقیم در ۱۴ گل، بالاتر از او قرار گرفته است.

آمارهای خواندنی آرسنال - بورنموث

کلیه آمار و ارقام از وبسایت رسمی مسابقات، opta و squawka مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج