۴۳۱۷۷۳
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

کوثری:

دولت درخصوص حقوق نجومی تخلف کرده

نماینده سابق مجلس گفت: مردم درباره حقوق‌های نجومی قانع نشدند و دولت باید جواب قانع‌کننده‌ای بدهد تا مشخص شود چه کسانی عامل اصلی این موضوع بوده‌اند.

خبرگزاری فارس: اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس نهم در گفت‌وگویی با اشاره به عدم ارائه گزارش شفاف از سوی مقامات دولتی درباره حقوق‌های نجومی مدیران اظهار داشت: در موضوع حقوق‌های نجومی تخلفاتی وجود دارد که مربوط به مسئولان دولتی می‌شود و به خاطر همین باید پاسخگو باشند و به همین دلیل هم درباره این موضوع گزارشی نمی‌دهند.

وی در ادامه افزود: آنها خودشان در آمده‌اند یکسری اعداد را اضافه کرده‌اند مثل سال ۹۳ که آقای نوبخت آمد و گفت ۳۷ درصد به حقوق پرسنل معاونت برنامه و بودجه و نهاد ریاست جمهوری اضافه شود. ما در مجلس از آنها سوال کردیم که بر چه اساسی این کار را کرده‌اید که در پاسخ گفتند این افراد کارشناس هستند. درحالیکه هر فردی با هر تخصصی که دارد در هر نهاد یا دستگاهی که باشد کارشناس محسوب می‌شود و کارشناس تنها در آن دو نهاد نیست.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: وقتی این افزایش حقوق صورت گرفت، در جاهای دیگر مانند شرکت‌های دولتی و بانک‌ها هم آمدند و در هیات مدیره‌شان حقوق و مزایا را بی‌حساب و کتاب بالا بردند و نتیجه این شد که خودشان برای خودشان تصمیم‌گیری کردند و دریافتی‌شان را افزایش دادند.

کوثری با تاکید بر اینکه دولت نمی‌تواند به تنهایی برای افزایش حقوق و مزایا تصمیم بگیرد، گفت: دولت الان باید پاسخگو اقدامات گذشته‌اش باشد و به همین دلیل پرونده و گزارش‌ها را به قوه قضاییه برای رسیدگی ارجاع نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه مطالبه مردم از مسئولان با گذشت زمان کمتر نشده است، تصریح کرد: مسئولان باید پاسخگوی این اقدام باشند لذا مردم -همانطور که رهبری فرمودند- درباره اتفاقات مربوط به حقوق‌های نجومی قانع نشدند و دولت باید جواب قانع‌کننده‌ای به مردم بدهد و مشخص شود چه کسانی عامل اصلی این موضوع بوده‌اند تا با آنها برخورد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      امثال این آقایان که در مجلس حضور داشتند باعلم به آین همه بی قانونی چه در دولت سابق چه در دولت فعلی چرا کاری انجام ندادند مگر مجلس ناظر بر اعمال مسولین و دستگاه های دولتی نیست یا اینها هم در این قضایا ذی نفع بودند یا بدلیل سهل انگاری باید مانند دیگران محاکمه شوند

    • محمد سلطان

      دیگه این دولت پاک ملت رو مسخره گرفته ها.یعنی چی دیگه شورش رو درآوردید.همه چی ریخته بهم .هر جارو میبینی هرج ومرج شده.این حقوقهای نجومی رو چه گسی دستور داده خود وزرا هم باید محاکمه بشن.

    • بدون نام

      اقای کوثری که نماینده دوره پیش مجلس بودند چرادردولت قبل که انهمه بی انضباطی مالی رخ داد تاجایی که معاون اولش به زندان محکوم شد هیچ حرف وصحبت واعتراضی نکردند نتیجه انکه حرفهای کنونی نامبرده برای مردم نیست بلکه سیاسی کاری میباشد

    • بدون نام

      دولت تو همه چی تخلف میکنه

    • بدون نام

      دولت خیلی معطل کرده است، اگر به این طریق ادامه دهند ملت نگران است

    • بدون نام

      دولت در چه موردی تخلف نکرده؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج