۴۳۱۸۰۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مرسدس: در مورد همیلتون،‌ تجدید نظر می‌کنیم

مدیران تیم مرسدس اعلام کردند که به دنبال لجبازی لوئیس همیلتون در گرندپری ابوظبی در مورد آینده او در این تیم تجدید نظر می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس که در مسابقات فصل ۲۰۱۶ فرمول یک پس از هم تیمی خود، نیکو رزبرگ به عنوان نایب قهرمانی رسید به خاطر رفتار غیرحرفه‌ای و بی‌توجهی به دستورات مدیران تیم در طول گرندپری ابوظبی ممکن است جریمه شود.

همیلتون در صورتی در فصل 2016 (که عصر یکشنبه در پیست یاس مارینا امارت به پایان رسید) به عنوان قهرمانی می‌رسید که اولاً قهرمان می‌شد و ثانیاً هم تیمی آلمانی او روی سکو قرار نمی‌گرفت. به همین خاطر با لجبازی به دستورات مدیران تیم در طول مسابقه بی‌توجهی کرد و تلاش می‌کرد تا با کم کردن سرعتش، رانندگان دیگر بین او و نیکو رزبرگ قرار بگیرند.

مرسدس: در مورد همیلتون،‌ تجدید نظر می‌کنیم

کار تا جایی پیش رفت که سباستین فتل، راننده آلمانی تیم فِراری با استفاده از لاستیک‌های فوق نرم، در آستانه قهرمان شدن بود اما همیلتون با حفظ جایگاه خود در نهایت فاتح گرندپری ابوظبی شد و نیکو رزبرگ نیز به نخستین قهرمانی خود رسید. حتی فِتِل هم پس از کسب عنوان سومی در گرندپری پایانی، عملکرد همیلتون را یک «حقه کثیف» خواند.

توتو وولف، رئیس تیم مرسدس در فرمول یک می‌گوید: ما تلاش کردیم همه شرایط و تاکتیک‌های تیم برای هر 2 راننده که شانس قهرمانی داشتند، یکسان باشد ولی بی‌محلی همیلتون به توصیه‌های ما باعث شده تا در مورد وضعیت تیم در سال 2017 تجدید نظر کنیم. ما باید شرایط کلی را بررسی کنیم و ببینیم که کار همیلتون چه معنایی داشت.

وولف ادامه داد: همه چیز ممکن است اتفاق بیفتند. ممکن است قوانین تیم را طوری تغییر دهیم که دیگر این اتفاق نیفتد یا آزادی بیشتری به راننده‌ها بدهیم تا با هم رقابت کنند. علاوه بر این ممکن است تصمیمات سختگیرانه‌تری هم بگیریم.

او در پایان گفت: من کار همیلتون را درک می‌کنم چون می‌خواست قهرمان شود ولی لجبازی و سرپیچی از دستورات کادر فنی،‌ کاملاً اشتباه بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج