۴۳۱۹۱۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فیلم‌های جدید پیتر جکسن و جیمز کامرون در راهند

استودیوی «یونیورسال» دسامبر ۲۰۱۸ را به عنوان تاریخ قطعی اکران «موتورهای مرگبار» پیتر جکسن اعلام کرد.

وب سایت آی ‌سینما: استودیوی «یونیورسال» دسامبر ۲۰۱۸ را به عنوان تاریخ قطعی اکران «موتورهای مرگبار» پیتر جکسن اعلام کرد. این پروژه فانتزی به عنوان جدیدترین تولید مشترک جکسن و همکار دیرینه‌اش فرن والش و با اقتباس از رمان تحسین‌شده فیلیپ ریو جلوی دوربین می‌رود. از رقبای جدی فیلم جدید سازنده «ارباب حلقه‌ها» در زمان اکران می‌توان به دنباله جدید «آواتار» جیمز کامرون اشاره کرد که از ۲۱ دسامبر توسط استودیوی فاکس در سینماهای سراسر دنیا به نمایش در می‌آید.
فیلم‌های جدید پیتر جکسن و جیمز کامرون در راهند

به گزارش «ورایتی»، استودیوی یونیورسال جمعه ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۹۷) را به عنوان تاریخ قطعی اکران «موتورهای مرگبار» (Mortal Engines) اعلام کرده است. جکسن، والش و فیلیپا یونتز نگارش فیلمنامه این پروژه را با اقتباس از رمان معروف ریو نویسنده و تصویرگر بریتانیایی به عهده دارند.

همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شد، جکسن و تیم سازنده مجموعه فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» مدت‌هاست که درگیر پیش‌تولید نسخه سینمایی «موتورهای مرگبار» هستند. کریستین ریورز که به عنوان ناظر و طراح جلوه‌های ویژه «ارباب حلقه‌ها» فعالیت داشته است، کارگردانی این پروژه را به عهده دارد.

خط داستانی فیلم در آینده‌ای نزدیک به هزاران سال بعد در جهانی ویران‌شده رخ می‌دهد؛ جایی‌که شهرهای دنیا سوار بر چرخ‌هایی عظیم روی کره زمین سرگردانند و برای به چنگ آوردن آخرین منابع رو به پایان زمین با یکدیگر سر جنگ دارند. در همین جهان رو به نابودی است که شخصیتی به نام «تام نتسورثی» در برخوردی غیرمنتظره با زنی جوان و مرموز دیدار می‌کند که مسیر زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد.

تجربه نشان داده است نمایش فیلم‌های جکسن از جمله شش فیلم «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» در ماه دسامبر همیشه با اقبال عمومی روبه‌رو بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج