۴۳۱۹۴۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مهراب قاسم‌خانی و مصائب کار در تلویزیون

مدت زیادی از اتفاقی عجیبی که در برنامه «دورهمی» افتاد نمی‌گذرد، نام مهراب قاسم‌خانی که کارگردان و سرپرست نویسندگان برنامه بود از تیتراژ حذف شد و بعد هم ورود او به استودیوی این برنامه از سوی تلویزیون ممنوع شد.

وب سایت آی سینما: مدت زیادی از اتفاقی عجیبی که در برنامه «دورهمی» افتاد نمی‌گذرد، نام مهراب قاسم‌خانی که کارگردان و سرپرست نویسندگان برنامه بود از تیتراژ حذف شد و بعد هم ورود او به استودیوی این برنامه از سوی تلویزیون ممنوع شد. با این وضعیت به نظر می‌رسید قاسم‌خانی تا مدت‌ها در تلویزیون حضور نخواهد داشت، با این‌حال مهران غفوریان به تازگی از حضور او در دو سریال «همسایه‌ها» و «زیر آسمان شهر» خبر داده است، خود قاسم‌خانی توضیحات جالبی به ما درباره نحوه و علت حضورش در این دو سریال می‌دهد.
مهراب قاسم‌خانی و مصائب کار در تلویزیون

چند روز پیش مهران غفوریان که به زودی قرار است سریال «همسایه ها» با کارگردانی او روی آنتن رود از حضور مهراب قاسم‌خانی به عنوان طراح این سریال خبر داد و وعده داد «زیر آسمان شهر» نیز با همکاری این نویسنده نوشته خواهد شد.

البته خود قاسم‌خانی بعد از ماجرای عجیب «دورهمی» اعلام کرده بود شرایط را توهین‌آمیز دیده و دیگر قصد ندارد دیگر به شکل چراغ خاموش با تلویزیون همکاری کند، به همین دلیل خبری که غفوریان داده بود،احتمال این‌که دوران ممنوع الفعالیتی این نویسنده در تلویزیون به پایان رسیده باشد را تقویت می‌کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به سراغ خود قاسم‌خانی رفتیم.

مهراب قاسم‌خانی در پاسخ به این که دوران ممنوعیت فعالیتش در تلویزیون برطرف شده یا نه؟ به ما می‌گوید: «راستش را بخواهید نمی‌دانم، برخی می‌گویند برطرف شده برخی هم می‌گویند نشده و هر کدام دلایل خودشان را دارند.»

او درباره حضورش در سریال «همسایه‌ها» نیز این طور توضیح می‌دهد: «در این سریال من به عنوان طراح حضور دارم و دوستم سعید هوشیار سرپرستی نویسندگان را بر عهده دارد که مدتی در «دورهمی» هم در همین سمت را داشت -البته الان آنجا فعالیت نمی‌کند- در واقع من نویسنده «همسایه‌ها» نیستم و تنها به عنوان مشاور فیلم نامه و طراح در این پروژه همکاری کرده‌ام.»

قاسم‌خانی درباره این که قرار است نامش در میان عوامل این سریال درج شود؟ نیز می‌گوید: «اتفاقا بحثی بود که به تازگی با تهیه‌کننده داشتیم و از من پرسید خودت می‌دانی که باید نامت را بیاوریم یا نه؟ که واقعا خودم هم نمی‌دانستم. من از آن مدت به بعد هم در چند پروژه همکاری داشته‌ام و به هرحال می‌شود بدون اسم و با اسم مستعار هم کار کرد، اما دو سه کاری که در آن‌ها حضور داشته‌ام باز هم به صورت مشاوره بود و خودم سر آن‌ها نمی‌ایستم چون با این رفتار علاقه‌ای ندارم که بمانم و کار بکنم.»

این نویسنده با اشاره به این که در سریال غفوریان نیز به صورت دوستانه وارد شده است ادامه می‌دهد: «از مهران هم عذرخواهی کردم و به هرحال چون دوست هستیم به این پروژه وارد شدم، از طرف دیگر من هم به پول آن احتیاج دارم، اما طوری حاضر می‌شوم که کمتر برایم برخورنده باشد.»

او در «زیر آسمان شهر» هم به همین شکل حضور یافته؛ البته آن‌طور که قاسم خانی توضیح می‌دهد هنوز روی این سریال آنقدر جدی کار نشده و با حضور رضا عطاران، محمدرضا آرین و او جلسه‌ای برگزار شده که در حد گپ بوده است اما حضور او در نهایت در این سریال هم به عنوان مشاور فیلم نامه و طراح خواهد بود.

قاسم‌خانی درباره این که با این وضع او هم قصد دارد مثل برادرش به سمت سینما برود؟ می‌گوید: «پیشنهادش هست اما خودم علاقه‌مند نبودم، در واقع من سینما را قدم بعدی تلویزیون نمی‌دانم، در هر دوی آن ها یک اندازه کار بد ساخته می‌شود! حتی پیشنهاد کارگردانی در سینما هم هست اما من می‌خواستم کارگردانی را از تلویزیون شروع کنم که نشد.»

او در پایان در توضیح اینکه چه زمانی ممکن است ممنوعیت فعالیتش برطرف شود می‌گوید: «من حتی دلیل این موضع را هم نمی‌دانم، فکر می‌کنم بیشتر مشکلشان با من این است که از من خوششان نمی‌آید، به هر حال من به اندازه کافی در تلویزیون کار کرده‌ام و مرا می‌شناسند نمی‌خواهم پیگیر این قضیه باشم به هر حال اگر خودشان بخواهند به سمت همکاری می‌آیند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      عشقه مهراب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج