۴۳۱۹۶۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

راه اندازی شبکه اجتماعی مخصوص ماشین بازها

اخراج جرمی کلارکسون از بی بی سی و محروم شدن میلیون‌ها نفر از کسانی که بیشتر به خاطر سبک اجرای او و همکارانش، جیمز می و ریچارد هموند- شوی تلویزیونی تاپ گیر را می‌دیدند، شوک‌آور بود. اما خوشبختانه آمازون به صرافت جذب این سه تفنگدار افتاد و حالا شوی تلویزیونی «گرند تور» که روح برنامه تاپ گیر را حفظ کرده با هزینه ۲۵۰ میلیون دلاری، نمایش خود را آغاز کرده است.

وب سایت یک پزشک - علیرضا مجیدی: اخراج جرمی کلارکسون از بی بی سی و محروم شدن میلیون‌ها نفر از کسانی که بیشتر به خاطر سبک اجرای او و همکارانش، جیمز می و ریچارد هموند- شوی تلویزیونی تاپ گیر را می‌دیدند، شوک‌آور بود. اما خوشبختانه آمازون به صرافت جذب این سه تفنگدار افتاد و حالا شوی تلویزیونی «گرند تور» که روح برنامه تاپ گیر را حفظ کرده با هزینه ۲۵۰ میلیون دلاری، نمایش خود را آغاز کرده است.
راه اندازی شبکه اجتماعی مخصوص ماشین بازها

این سه مجری موفق، مدتی پیش ایده خوب راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی مخصوص، دوست‌داران خودرو را داشتند.

حالا ایده آنها، عملی شده است و سایت drivetribe دات کام کار خود را شروع کرده است.

کاربران نخست باید با همان مشخصات کاربری فیس‌بوک وارد سایت بشوند و در مرحله بعد بر حسب علاقه‌مندی خود، ۶ گروه که در این شبکه اجتماعی، نام tribe یا قبیله را به آن داده‌اند، برگزینند. مثلا گروه کلارکسون، جیمز می، ریچارد هموند، دوست‌داران لامبورگینی، دوست‌داران سفر جاده‌ای و ….

راه اندازی شبکه اجتماعی مخصوص ماشین بازها

بعد از این کار تازه‌ترین مطالب نوشتاری و چندرسانه‌ای هر گروه به آنها نمایش داده می‌شود و آنها می‌توانند با گذاشتن کامنت، اشتراک‌گذاری آنها یا لایک کردن، با مطالب تعامل کنند.

این سایت کاملا محتوامحور است و باید بدانید که محتوای آن را فقط سه مجری محبوب نمی‌سازند، بلکه یک نیروی عظیم متشکل از ۱۵۰۰ ژورنالیست حرفه‌ای در زمینه خودرو، راننده، عکاس و فیلمساز، در پشت این شبکه اجتماعی هستند.

خبر خوب این است که هر کاربری می‌تواند برای خود یک گروه یا tribe درست کند. من فعلا آزمایش برای آزمایش، گروه نوستالژی خودروی پیکان را درست کرده‌ام که امیدوارم شما عضو آن شوید و به علاوه خودتان دست به کار شوید و گروه‌های دیگر با اطلاعات ارزشمند را بسازید.
راه اندازی شبکه اجتماعی مخصوص ماشین بازها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج