جاباما
۴۳۲۰۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انصاری‌فرد: شجاعی تکنیکی‌ترین بازیکن لیگ یونان

کریم انصاری‌فرد از مسعود شجاعی به عنوان تکنیکی‌ترین بازیکن لیگ یونان نام برد و همچنین از گلزنی برابر پاناتیناکوس نیز ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری ایسنا: کریم انصاری‌فرد این فصل یکی از موفق‌ترین‌ لژیونرهای ایران بوده که با درخشش در تیم پانیونیوس توانسته نامی برای خود دست و پا کند و توجه چند تیم بزرگ از جمله فاینورد، مارسی و المپیاکوس را به خود جلب کند.

او در بازی این هفته تیمش برابر پاناتیناکوس نیز موفق شد گلزنی کند و پاس مسعود شجاعی را به گل برتری تیمش تبدیل کند اما یاران انصاری فرد گل تساوی‌بخش را در اواخر مسابقه دریافت کردند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

کریم انصاری فرد درباره شرایط خود و تیم در لیگ یونان گفت: ما برای برد در این بازی به میدان آمده بودیم اما متاسفانه در دقایق پایانی برتری‌مان را از دست دادیم. با این حال من به هواداران‌مان می‌خواهم تبریک بگویم. آن‌ها بازی خیلی خوبی از تیم‌شان شاهد بودند. ما در تمام طول مسابقه سرتر از حریف ظاهر شدیم و فرصت‌های زیادی برای گل داشتیم. فکر می‌کنم بازی خوب ما آن‌ها را راضی کرده باشد اما متاسفیم که نتوانستیم شادی آن‌ها را تکمیل کنیم.

مهاجم ایرانی درباره تقدیم کردن گلش به مدافع مصدوم این تیم یعنی پاسچا چالو گفت: وقتی من در اردوی تیم ملی ایران بودم، او به شدت مصدوم شد و فهمیدم که مصدومیت او خیلی جدی است. ما به خاطر او انگیزه زیادی داشتیم تا بتوانیم این بازی را با برد به پایان برسانیم و بردمان را به مدافع مصدوم‌مان تقدیم کنیم. پیام من به پاسچا این است که قوی باش و با قدرت به بازگشت به تیم فکر کن. ما همه منتظر تو هستیم و ا میدواریم جایگاهت را به دست بیاوری.

انصاری فرد درباره مسعود شجاعی که در بازی برابر پاناتیناکوس یکی دو فرصت گلزنی خوب را از دست داد ولی با حرکت تکنیکی‌اش باعث زیبا شدن بازی شده بود، گفت: مسعود کیفیت بسیار بالایی دارد و به نظر من او تکنیکی‌ترین بازیکن لیگ یونان است. حضور او در تیم خیلی موثر است و امروز هم دیدید پاس خیلی خوبی به من داد و توانستم به بهترین شکل از پاس فنی و زیبای شجاعی استفاده کنم. خوشحالم که او را کنار خودم می‌بینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج