۴۳۲۱۲۳
۲ نظر
۵۰۸۱
۲ نظر
۵۰۸۱
پ

تصاویر عجیب دیده شده در گوگل ارث (۲)

گوگل ارث (Google Earth) برنامه‌ای جهت دریافت و مشاهده اطلاعات جغرافیایی سراسر جهان است که به نوعی از آن به عنوان نقشه سه بعدی کره زمین یاد می‌شود. به طور معمول،‌ کاربران زیادی روزانه ساعت‌های آزاد خود را با تفریحاتی نظیر تماشای کره زمین از طریق گوگل ارث پر می‌کنند.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: گوگل ارث (Google Earth) برنامه‌ای جهت دریافت و مشاهده اطلاعات جغرافیایی سراسر جهان است که به نوعی از آن به عنوان نقشه سه بعدی کره زمین یاد می‌شود. به طور معمول،‌ کاربران زیادی روزانه ساعت‌های آزاد خود را با تفریحاتی نظیر تماشای کره زمین از طریق گوگل ارث پر می‌کنند. خیلی از همین اوقات که شما در حال گشت و گذار در تصاویر گرفته شده ماهواره‌ای قابل مشاهده با این برنامه هستید، به تصاویری برمی‌خورید که باعث حیرت شما می‌شوند. ما دقیقا همین قضیه را در اینجا هدف قرار داده‌ایم. در این مقاله قصد داریم به تماشای تصاویر عجیبی از کره زمین بنشینیم که تا به امروز در گوگل ارث دیده شده است.

گوگل ارث تصاویرش را از منابع متعددی از ماهواره‌های مخابراتی در مدارهای Geosynchronous که آن‌ها با کنار زدن وضوح کم از ده ها هزار کیلومتر بالاتر از کره زمین از سوی ماهواره‌ها گرفته شده است که از تصاویر وضوح بالای گرفته شده از هواپیما‌ها، کایت‌ها، و حتی پهپادها نیز به مراتب وضوح بالاتری دارد. این تصاویر در دسترس تمامی کسانی که از این نرم افزار استفاده می‌کنند قرار دارد. در ادامه با تماشای این تصاویر با ما همراه باشید.

دریاچه خون

تصاویر عجیب دیده شده در گوگل ارث (2)

خارج از شهر صدر عراق، در موقعیت ۳۳.۳۹۶۱۵۷ درجه شمالی و ۴۴.۴۸۶۹۲۶ درجه شرقی، یک دریاچه قرمز دیده می‌شود که شبیه به یک دریاچه پر از خون شده است. در حال حاضر هیچ توضیح رسمی در خصوص علت قرمز بودن رنگ این آب منتشر نشده است.

اثر یک نمایش عصبانی

تصاویر عجیب دیده شده در گوگل ارث (2)

یک الگوی عجیب و غریب نزدیک مخروط خاکستر آتشفشان ولکان در حاشیه شمالی دره بزرگ کانیون دیده شده است. این‌ها در واقع خانه‌های مورچه‌هایی هستند که به «به مورچه درودگر» معروف بوده و دارای بدنی با رنگ قرمز هستند.

این مخلوقات، توده‌های تو در توی مزاحمی را که اغلب دارای اندازه‌ای بالغ بر ۱۲۰ سانتی‌متر هستند حدود ۱۰ متر مربع ایجاد کرده‌اند.

باز هم جزیره در دریاچه در جزیره در…

تصاویر عجیب دیده شده در گوگل ارث (2)

بزرگ‌ترین جزیره در دریاچه در جزیره در… جهان در کانادا و به طور دقیق در نقطه ۶۹.۷۹۳ درجه شمالی، ۱۰۸.۲۴۱ درجه غربی نقشه قرار دارد. این جزیره بی‌نام در مرکز یک جزیره کوچک قرار دارد که خود آن نیز در داخل یک دریاچه واقع در فاصله ۱۲۰ کیلومتری ساحل جنوبی جزیره ویکتوریا شمال کانادا قرار دارد. این جزیره کوچک تو در تو هیچ تمایلی به توریست نداشته و هیچ انسانی درواقع تا به حال در آنجا پا نگذاشته است.

بزرگترین کلمه جهان

تصاویر عجیب دیده شده در گوگل ارث (2)

«حمد بن حمدان آل نهیان» نام یک شیخ میلیونر اماراتی ملقب به شیخ رنگین کمانی است. این فرد اهل خانواده آل نهیان، نام خود را به بزرگ‌ترین شکل ممکن بر روی ماسه‌های شهر ابوظبی در جزیره فوتیسی حفاری کرده است. این کلمه آنقدر بزرگ است که حتی از ماهواره‌های هوایی نیز کلمه HAMAD نمایان است.

نمایی از فیل‌ها در طبیعت

تصاویر عجیب دیده شده در گوگل ارث (2)

تا به حال به طور تصادفی گله‌ای از فیل‌ها را در طبیعت دیده‌اید؟ خوشبختانه ماهواره‌ها تصویری از آن‌ها را شکار کرده‌اند که در مختصات دقیق ۱۰.۹۰۳۴۹۷ شمالی و ۱۹.۹۳۲۲۹ شرقی مشغول حرکت در مسیر چاد بودند.

پناهگاه بیگانه

تصاویر عجیب دیده شده در گوگل ارث (2)

حکاکی در یک بیابان نزدیک به مسا هورفانیتا، نیو مکزیکو پیدا شده است که دو الماس بزرگ توسط یک جفت دایره احاطه شده‌اند. نویسنده جان سوینی ادعا می‌کند که این سایت نشانه یک پناهگاه مخفی متعلق به کلیسای ساینتولوژی است. به نقل از دیلی میل، به نظر می‌رسد پیروان فرقه ساینتولوژی این پناهگاه‌ را برای روز قیامت خود تعبیه کرده‌اند. هرچند علامت‌های حک شده روی آن همچنان مثل یک راز نهفته است.

صحرای گبی

تصاویر عجیب دیده شده در گوگل ارث (2)

اخیرا تصاویری در گوگل ارث منتشر شده که الگوی رازآلودی از یک تکه زمین در صحرای گبی چین را نشان می‌دهد. به گفته کارشناسان، این یک پایگاه نظامی مخفی است و سازه‌ها برای انواع اهداف از جمله آزمایش سلاح، کالیبراسیون ماهواره جاسوسی و همچنین آزمایش ابزار دقیق رادارها استفاده می‌شوند. این الگو نشان از یک شبکه پیچیده استادانه را می‌دهد که در خطوط صافی در حدود ۳۳ کیلومتر به چشم می‌خورد. با این اوصاف احتمال دارد این الگوها برای یک دستگاه ردیاب آب و هوا و مواردی از این دست نیز مورد استفاده قرار گیرند.

تبلیغات نقشه‌ای KFC

تصاویر عجیب دیده شده در گوگل ارث (2)

با توجه به جمعیت زیادی که در ساعات خالی خود روزانه از گوگل ارث دیدن می‌کنند، این چیز تعجب آوری نیست که بسیاری از فعالان اقتصادی در مناطقی دور افتاده تبلیغاتی موسوم به تبلیغات نقشه‌ای یا Mapvertising انجام دهند. به عنوان مثال بزرگترین لوگو کوکا کولا را می‌توانید در دامنه کوهی در شیلی مشاهده کنید که توسط ۷۰ هزار بطری خالی ساخته شده است. در بالا نیز تصویری ۲۶ هزار و ۶۷۰ متری از کلنل ساندرز، کارآفرین آمریکایی و موسس رستوران مرغ سوخاری کنتاکی را مشاهده می‌کنید که در نوادا واقع شده است.

لبی در خشکی

تصاویر عجیب دیده شده در گوگل ارث (2)

این محیط شبیه به لب در اصل تپه‌ای است که در غرب دارفور سودان واقع شده است.

UFO یا آنتن؟

تصاویر عجیب دیده شده در گوگل ارث (2)

در استرالیا و در سال ۲۰۰۷، یک مثلث همراه با نقطه‌های منظم روشن در میانه صفحه دیده شد. یوفولوژیست‌ها فورا نام این مثلث رازآلود را «مثلث یوفو» انتخاب کردند که در واقع بین زمین و هوا قرار دارد. دیگر کاربران گوگل ارث می‌گویند ممکن است این یک آنتن با کنترل از راه دور باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حنا

      فوق العاده بود.. همین الان دارم میرم چکشون کنم :)

    • بدون نام

      من اونی که توی شهر صدر عراق بود رو جستجو کردم قرمز نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج