جاباما
۴۳۲۱۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حرف‌های جنجالی خداداد درباره سحر و جادو

خداداد عزیزی در برنامه این هفته ۹۰ پرده از تلاش برخی تیم ها برای استفاده از سحر و جادو برداشت! و جزییات آن را تشریح کرد.

ورزش سه: حماسه ساز ملبورن آن قدر با جزییات به موارد اشاره کرد که عادل فردوسی پور را بر آن داشت در آینده ای نزدیک برنامه ای به سحر و جادو اختصاص دهد.

شاید برایتان جالب باشد در برهه ای از زمان گرایش به سحر و جادو برای رسیدن به پیروزی آن قدر زیاد شده بود که مجتبی شریفی - رئیس وقت کمیته انضباطی آن را در آیین نامه انضباطی گنجانده بوده و برای خاطی محرومیت در نظر گرفته بود! این توام شده بود با روزهای ابتدایی حضور مجتبی شریفی در کمیته انضباطی. مروری می کنیم بر یکی از مصاحبه های مجتبی شریفی در آن برهه از زمان...

مجتبی شریفی در خصوص تغییر تحولات صورت گرفته در آئین نامه انضباطی گفت: « طبق تبصره ۲ ماده ۴۲ آیین‌نامه کمیته انضباطی با توجه به اینکه سحر و جادو حرام است و با توجه به اینکه این کار ناجوانمردانه است اگر اثبات شود، برای جادو کردن بین ۶ ماه تا ۲ سال محرومیت و اگر سحر صورت بگیرد ۳ سال محرومیت برای فردی که این عمل را انجام داده در نظر گرفته می‌شود. در سال‌های اخیر بحث جادوگری در فوتبال ایران رواج یافته است.»

اما بعد از رفتن دکتر مجتبی شریفی و آمدن اسماعیل حسن زاده این ماده از آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال حذف شد. رئیس فعلی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص حذف این ماده گفته است:« پسندیده نبود در آئین نامه فدراسیون چنین موردی وجود داشته باشد به همین خاطر کلمه سحر و جادو از آئین نامه حذف شد.»

سحر و جادو در کتب مراجع تقلید از آن به عنوان گناه کبیره یاد شده و طبیعی است چیزی که وجود دارد از آن به عنوان گناه یاد می شود و طبیعی است استفاده از آن عاقبت خوشی به همراه نداشته باشد چون گناه بوده و به دنبال گناه عقوبت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج