۴۳۲۴۲
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

دکوراسیون سیاه و سفید و همه زیبایی اش

ترکیب رنگ کلاسیک سیاه و سفید برای هر اتاقی در خانه، از دستشویی و حمام گرفته تا اتاق خواب و پذیرایی مناسب، شیک و همیشه زیباست. از خطوط راه راه عمودی تا کاشی های طرح دار کف زمین می توانید همه جای خانه را با این ترکیب زیبا تزئین کنید.

دکوراسیون سیاه و سفید و همه زیبایی اش

۱. طرح جسورانه اتاق خواب

این خطوط راه راه افقی سیاه و سفید روی دیوارهای این اتاق خواب بسیار شاد و مدرن هستند. قالیچه کف اتاق و صندلی های بی پشتی روبه روی تخت با نداشتن شکل هندسی مشخص باعث زیباتر دیده شدن فضا شده اند. نقاشی های سیاه قلم قاب و نصب شده روی دیوار در پشت کاناپه نرم و سفید رنگ این اتاق نیز به زیبایی بیشتر اتاق کمک کرده اند.


دکوراسیون سیاه و سفید و همه زیبایی اش

2. طرح های گرافیکی

طرح های گرافیکی را در همه جای این آپارتمان از راهروها گرفته تا آشپزخانه می توان دید. کاشی های کف زمین سیاه و سفید و طرح دار هستند و کاغذدیواری راه راه عمودی به آن جذابیت بیشتری بخشیده است.


دکوراسیون سیاه و سفید و همه زیبایی اش

3. طرح راه راه در فضای بیرون

این خانه ویلادی زیبا که در بِورلی هیلز آمریکا وجود دارد و به سبک خانه های سلطنتی دهه ۴۰ میلادی ساخته شده، به سبک و مد همان دوره نیز تزئین شده است. در دوران پادشاهی و همچنین مد جدید هالیوود، استفاده از طرح های راه راه سیاه و سفید بسیار مد بوده و هست. این ترکیب رنگ به نوعی این عمارت را تعریف می کند و پایه ای برای دیگر رنگ های این خانه به حساب می آید. طراح این عمارت، برای زیباسازی حیاط آن از مبلمانی با طرح راه راه سیاه و سفید استفاده کرده که بسیار زیبا و جالب توجه است.


دکوراسیون سیاه و سفید و همه زیبایی اش

4. طرح راه راه در حمام

حمام بزرگ این خانه با رنگ های سیاه و سفید رنگ آمیزی شده است. برای بیشتر به چشم آمدن این ترکیب زیبا، آنها را به صورت راه راه های عمودی در کنار هم قرار داده اند. دیوارهای سیاه و سفید با رنگ های سرخابی حوله ها ترکیب فوق العاده جذابی به حمام بخشیده اند.


دکوراسیون سیاه و سفید و همه زیبایی اش

5.سیاه و سفید در آشپزخانه

این آشپزخانه شیک و مدرن با رنگ های سیاه و سفید تزئین شده است. دیوارها به طور کامل سفید هستند و روی آن بشقاب هایی با طرح های سیاه و سفید نصب شده اند. پارچ و ظرف میوه موجود روی میز و کانتر آشپزخانه راه راه سیاه و سفید هستند. کوسن ها و روکش صندلی ها نیز سیاه و سفید هستند و لوستر استوانه ای مشکی در مقابل دیوار سفید بسیار خودنمایی می کند.


دکوراسیون سیاه و سفید و همه زیبایی اش

6.تراس سیاه و سفید

طراحی راه راه سیاه و سفید از نظر طراح این تراس بسیار شیک و دلنشین است. او تقریبا در همه فضای این تراس از دیوارها گرفته تا مبلمان، از این ترکیب استفاده کرده است. حتی پرده ها و میز جلوی مبل ها نیز با طرح راه راه سیاه و سفید تزئین شده اند.


دکوراسیون سیاه و سفید و همه زیبایی اش

7.آشپزخانه با طرح کلاسیک

این آشپزخانه با طراحی کلاسیک با ترکیب سیاه و سفید تزئین شده است. کابینت های مشکی روی دیوارهای سفید باعث جذابیت فضا شده اند. صندلی های کنار جزیره، استیل و نقره ای رنگ هستند و باقی ظروف تا حد امکان به رنگ سفید انتخاب شده اند تا تقابل خود را با مشکی بودن کانتر و کابینت ها نشان دهند.


دکوراسیون سیاه و سفید و همه زیبایی اش

8. راهروی سنتی

برای راهروی ورودی این خانه بزرگ، از سنگ های مرمر سفید و سیاه به صورت شطرنجی برای کف استفاده شده است و مبلمان موجود در آن فضا نیز همین ترکیب رنگ را دارند. لوستر راهرو در واقع یک فانوس ونیزی است و آینه ونیزی جلوی در نیز با درخشش نقره ای خود به خوبی با این ترکیب جفت شده است. دیوارها همه به طور کامل سفید رنگ آمیزی شده اند.


دکوراسیون سیاه و سفید و همه زیبایی اش

9.دیوارهای براق مشکی

در و دیوارهای چوبی، مشکی و براق ورودی این خانه همچون جعبه های شیک شکلات دیده می شود. در تقابل با این همه سیاهی، صندلی ها، چهارچوب در و پلکان سفید انتخاب شده اند تا فضا زیبا و طرح دار دیده شود.


دکوراسیون سیاه و سفید و همه زیبایی اش

10.سیاه و سفید با کمترین هزینه

برای استفاده از ترکیب سیاه و سفید در منزل با کمترین هزینه، می توانید کابینت های آشپزخانه را سفید و در لبه های دیوار و بالای کابینت ها از کاشی های سیاه و سفید استفاده کنید. اگر ظروف سیاه و سفید زیبایی نیز دارید که می توان به عنوان دکوری از آنها بهره گرفت، روی کانتر یا جزیره آشپزخانه بگذارید و طراحی خود را کامل کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نرگس

      ساده وشیک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج