۴۳۲۴۲۳
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

یکی دیگر از حامیان منافقین در کابینه ترامپ

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا در حالی گزینه خود را برای تصدی وزارت حمل‌ونقل معرفی کرد که او نیز مانند دیگر اعضای احتمالی دولت او از حامیان گروهک تروریستی منافقین است.

خبرگزاری فارس: در حالی که تا مراسم تحلیف «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا حدود یک ماه و نیم باقی مانده، کابینه وی به مرور در حال شکل‌گیری است.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، تیم انتقال قدرت ریاست جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که «ایلین چاو» وزیر پیشین کار و همسر «میچ مک کانل» رهبر اکثریت سنا به عنوان نامزد تصدی وزارت حمل‌ونقل در دولت جدید انتخاب شده است.

نکته قابل توجه این انتخاب، حمایت علنی چاو از گروهک تروریستی منافقین است. وی پارسال ضمن شرکت در نشست این گروهک در پاریس، تغییر نظام ایران را خواستار شد.

پیش از این نام «رودی جولیانی»، «نیوت گینگریچ»، «جان بولتون» و «فرانسس تاونسند» از حامیان منافقین در آمریکا هم به عنوان گزینه‌های حضور در کابینه آتی آمریکا مطرح شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با دست پس میزنیم، با پا پیش میکشیم.
      یا آمریکا برای ما مهم هست یا نیست. اگر مهم هست که هر چی میگه قبول بکنیم و اگر هم مهم نیست واسه چی حساسیت نشان میدهیم.............

    • بدون نام

      شکرت

    • بدون نام

      موضوع اینه تو ایران کسی حامی این وطن فروشها نیست، حالا هر ابلهی!از این نوکران صدام معلون حمایت کنه احمق بودن خودش رو ثابت کرده؟! مثلی هست میگه رو قاطر! مرده! شرط نمیبندن ؟؟؟!!!

    • بدون نام

      منافقین بخدا از داعش بدترن ادم وقتی افرادشو تو تلویزیون میدید انگار تو عمر خودشون ن حموم میرن ن ارایشگاه مخصوصا خانم هاشون مرگ بر هر چی منافقین بی شرف خونخوار

    • کتایون جنگجو

      هر کسی رو بیارن ببرند منافقین جایی در ایران ندارند جنایت های این ها نشون داده ایرانی نیستند هر کس به این آب و خاک به هر نحوی خیانت کنه ایرانی نیست....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج