۴۳۲۴۸۹
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

منافقین بهترین گزینه تغییر نظام ایران هستند

رسانه آمریکایی در مطلبی مدعی شد، منافقین قادرند در ائتلاف گسترده‌تر ضد ایران، نقطه فشار یا منبع تداوم عملیات اطلاعاتی علیه این کشور باشند.

خبرگزاری فارس: نشریه «پولتیکو» در یادداشتی به قلم «رابرت توریچلی» سناتور سابق آمریکا که در سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳ میلادی سناتور ایالت نیوجرسی در این کشور بود، درباره احتمال انتخاب «رودی جولیانی» به عنوان وزیر خارجه آمریکا و حمایت از روابط طولانی او با گروهک منافقین و گوشزد به منتقدان این مسئله نوشت: برخی بر این باورند که در خلاء قدرت ناشی از سقوط سیاسی یا اقتصادی حکومت ایران، یک سازمان سیاسی مشخص با حمایت مالی چون مجاهدین (منافقین) قادر است قدرت را در این کشور به دست گیرد.

سناتور سابق آمریکا نوشت: برخی دیگر نیز بر این باورند که مجاهدین (منافقین) می‌توانند به سهولت در یک ائتلاف گسترده‌تر، یک نقطه فشار یا منبع تداوم عملیات اطلاعاتی علیه ایران باشند.

بنابراین گزارش، شاید منطق حمایت متفاوت باشد اما همه بر این باورند که مجاهدین (منافقین) نیروی دمکرات واقعی هستند که می‌توانند رژیم ایران را تغییر داده و بهترین گزینه برای برقراری آرامش، دوری از یک ایران اتمی و پیشبرد منافع آمریکا است.

نویسنده در این یادداشت در حالی‌که خود را کاملا آشنا به فعالیت‌های منافقین و تلاش‌های رودی جولیانی در حمایت از این گروهک تروریستی می‌داند، می‌نویسد: مجاهدین (منافقین) در واقع در عملیات نظامی و سیاسی مشروعی علیه ایران شرکت داشته و هیچ مدرکی دال بر فعالیت‌های تروریستی آن‌ها علیه ایرانی‌ها و آمریکایی‌ها موجود نیست.

رسانه‌های آمریکایی نیز پیشتر از شانس بیشتر جولیانی دوست نزدیک دونالد ترامپ برای سمت وزارت خارجه خبر داده بودند.

«آسوشیتدپرس» و «وال استریت ژورنال » دو رسانه مطرح در گزارش‌های جداگانه، به موضوع جانشین «جان کری» در سمت وزارت خارجه این کشور پرداخته بودند.

یک مقام و مشاور نزدیک به ترامپ که نخواست نامش فاش شود نیز تاکید کرده بود جولیانی فرد مطلوب و مورد نظر برای وزارت خارجه دولت ترامپ است.

وی که مایل به افشای نبود، تاکید کرده بود اگر جولیانی خواهان این سمت باشد، «هیچ رقابت واقعی» برای وزارت خارجه وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر مسعود و مریم رجوی بی شرف بخدا اینا با اون افکار طالبانیشون از هرچی داعش هم بدترن اشغالای کثافت

    • محمد مهرابی

      ببخشید.ایشان خیلی بیجا کردند.منافقین اگه آدم بودن دست به کشتار مردم وبمب توی امام رضا وجاسوسی صدام و حمله به سربازهای هموطن و......نمی کردن.پست ترین گروهی که تاالان دیدم همین بیشرفهای(منافقین)هستن.

    • بدون نام

      منافقین هیچ جایگاهی بین مردم ندارند

    • بدون نام

      برن نابود شن کثافتا

    • ahmad

      چطور ممکن است کسی که علیه مردم خودش دست به اسلحه برده و افراد بی گناه زیاد و هزاران سرباز ایرانی رو در جنگ با صدام به شهادت رسانده، بتواند در آینده سیاسی ایران نقشی داشته باشد؟ مردم ایران حتی اگر در بدترین شرایط اقتصادی و سیاسی هم باشند به هیچ عنوان کشورشان را به دست این حیوانات کثیف و نجس نخواهند داد و این موضوعی است که بیگانگان از آن مطلع نیستند.

    • م ن

      منافقین تو خواب ببینن که تو ایران کاره ای بشن

    • سالارتژدان

      عربستان بااون کاراش خشم ملت ایران رابرانگیخته ماارزوی ورودبه جنگ‌بااوناوتنبیهشان داریم اونوقت منافقین باعربستان وامریکای ظالم تحریمگرساختن وانتظارپشتیبانی ایرانی هارادارن!!!!!شتردرخواب بیندپنبه دانه.....خیانت های گذشته شان بماند

    • بدون نام

      منافقین بخاطر عملکرد کثیفشان همچنان در گل ماندند.

    • بدون نام

      گگر ما مرده باشیم که منافقین به ایران بیاین

    • بدون نام

      ایران با امریکا و اسرائیل رابطه ی سیاسی برقرار کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج