۴۳۲۶۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیلیچ: مورینیو بطری آب را واقعاً زیبا شوت کرد!

سرمربی تیم فوتبال وستهام می‌گوید اگر قدرت شوتزنی و هدف‌گیری همتای پرتغالی‌اش در منچستریونایتد خوب نبود، الان از مجازات احتمالی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس در امان بود.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو به دلیل اعتراض به تصمیمات جان موس، داور بازی یکشنبه شب تیمش برابر وستهام در ورزشگاه اولدترافورد و ابراز خشم خود با شوت کردن یک بطری آب از نیمکت من‌یونایتد اخراج شد و گفته می‌شود که احتمالاً کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس نیز آقای خاص را جریمه خواهد کرد.

این گیرودار اما اسلاون بیلیچ، سرمربی وستهام ترجیح داده که روی طنز‌‌آلود ماجرا را ببیند و می‌گوید اگر مهارت شوتزنی مورینیو در این حد نبود اکنون از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس او را توبیخ نمی‌کرد.

او که تیمش امشب (چهارشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس برابر منچستریونایتد به میدان خواهد رفت، گفت: راستش را بخواهید مورینیو شوت فوق‌العاده‌ای زد. او احتمالاً می‌خواست سایه بطری را بزند اما بیش از اندازه آن را خوب شوت کرد! من احساس او را به خاطر اتفاقی که در آن لحظه برای پوگبا رخ داد، درک می‌کنم. داور تصمیم فوق‌العاده‌ای گرفت اما از جایی که ما مربیان بازی را می‌دیدیم، به نظر نمی‌رسید که پوگبا شیرجه زده باشد.

بیلیچ: مورینیو بطری آب را واقعاً زیبا شوت کرد!

بیلیچ ادامه داد: من هم بارها این بطری‌ها آب را مقابلم دیده‌ام و بارها وسوسه شده‌ام که آنها را شوت بزنم اما در لحظه آخر جلوی خودم را گرفته‌ام.

این دومین باری است که مورینیو از نیمکت منچستریونایتد اخراج می‌شود و این بار ممکن است برای این مرد ۵۳ ساله با مجازات سنگین‌تری مانند محرومیت یک جلسه از ورود به ورزشگاه مواجه شود. بیلیچ اما معتقد است که شاید در انگلیس رفتار سرمربیان نسبت به همتایان آنها در سایر لیگ‌‌های اروپایی زیر ذره‌بین قرار دارد.

او عنوان کرد: خود من بارها به سکوها فرستاده شده‌ام از جمله زمانی که سرمربی بشیکتاش بودم و در دقیقه آخر بازی‌مان برابر آرسنال در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، بیش از اندازه در کنار زمین بال و پایین پریدم. در اروپا، در اکثر استادیوم‌ها نیمکت‌ها از زمین بازی آنقدر فاصله دارند که مربیان دو تیم نمی‌توانند یکدیگر را ببینند. اینجا در انگلیس اما شما کنار هم می‌نشینید و این وضعیت خطرناکی است، چون شرایط روانی‌تان عادی نیست. این وضعیت قطعاً مثل زمانی که در خانه‌تان نشسته‌اید و دارید با اعضای خانواده‌تان ناهار می‌خورید، نیست و هر لحظه که می‌گذرد آدرنالین خون‌تان بالا می‌رود و به منطقه قرمز نزدیک‌تر می‌شوید. با این حال چیزی که به من نظر لیگ برتر انگلیس را فوق‌العاده کرده این است که اینجا مربیان هرگز با یکدیگر درگیر نمی‌شوند. درگیری ونگر و مورینیو که البته همیشه بوده و هست، تنها مورد درگیری میان مربیان لیگ برتر در 15 سال قبل یا بیشتر است.

تیم فوتبال منچستریونایتد از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران میزبان وستهام خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج