جاباما
۴۳۲۷۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تلاش باشگاه‌ها برای همدردی با چاپه‌کوئنسه

قهرمان لیگ دسته اول فوتبال برزیل برای تسلی خاطر هواداران و خانواده‌های بازیکنان تیم چاپه‌کونسه که روز گذشته در سانحه هوایی جان باختند، پیشنهاد جالبی به کنفدراسیون فوتبال این کشور ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: پس از باشگاه‌‌های کوریتیبا، کورینتیانس، پورتوگوئسا، سانتوس و سائوپائولو که به کنفدراسیون فوتبال برزیل پیشنهاد دادند سه فصل آینده تیم چاپه‌کوئنسه را در دسته اول فوتبال این کشور حفظ کند، حالا قهرمان سری A برزیل هم به کنفدراسیون فوتبال برزیل پیشنهادی دیگر برای ابراز همدردی با اعضا و هواداران فینالیست جام سود‌‌آمریکانا داده است.

مسئولان باشگاه پالمیراس که برای اولین بار در 22 سال گذشته قهرمان سری A شده‌اند، از کنفدراسیون فوتبال برزیل خواسته‌اند که به بازیکنان تیم آنها اجازه دهند در آخرین هفته از لیگ دسته اول این کشور با پیراهن تیم چاپو‌کوئنسه در خانه تیم ویتوریا به میدان بروند.

تلاش باشگاه‌ها برای همدردی با چاپه‌کوئنسه

طبق گزارش رسانه‌های محلی با توجه به کشته شدن تمامی بازیکنان تیم فوتبال چاپه‌کوئنسه به جز سه نفر آنها که از حادثه سقوط جان سالم به در بردند، بازی هفته آخر این تیم در سری A برزیل که قرار بود هفته آینده برابر اتلتیکو مینیرو برگزار شود، لغو خواهد شد و این در حالی است که پنج باشگا‌ه‌ از لیگ دسته اول فوتبال برزیل اعلام کرده‌اند که برای این بازی حاضرند تعدادی از بازیکنان خود را به باشگاه چاپه‌کوئنسه قرض بدهند.

در همین حال باشگاه لیبرتاد پاراگوئه، تیمی که در مرحله یک چهارم نهایی جام سودآمریکانا به چاپه‌کوئنسه باخت و حذف شد، اعلام کرده که حاضر است تمامی بازیکنان خود را به تیمی بدهد که به «لستر» لیگ برزیل معروف شده بود.

تلاش باشگاه‌ها برای همدردی با چاپه‌کوئنسه

در بیانیه این باشگاه آمده است: مدیران باشگاه لیبرتاد مراتب تأسف عمیق خود را بابت حادثه سقوط هواپیمای تیم چاپه‌کوئنسه اعلام می‌کنند و به بازماندگان قربانیان این حادثه دلخراش تسلیت می‌گویند. ما آماده‌ایم بازیکنان تیم اصلی خود را برای هر رویداد ورزشی در اختیار باشگاه برادرمان چاپوئنسه قرار دهیم تا جای خالی بازیکنان فقید آن را که در رده ملی و بین‌المللی درخشان کار کردند پر کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج