جاباما
۴۳۲۸۵۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

نجات ۲۳ نفر از برف و کولاک در نوشهر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر از نجات ۲۳ نفر گرفتار در برف در جنگل و ارتفاع طی مدت بارش برف سنگین در شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر از نجات ۲۳ نفر گرفتار در برف در جنگل و ارتفاع طی مدت بارش برف سنگین در شهرستان خبر داد.

امیر حسین عسکرزاده در گفت و گویی به مجموع فعالیت این سازمان در شهرستان شعب نوشهر پرداخت و گفت: از ابتدای شروع بارش برف در بخش کجور و بعد از آن در نوشهر و بخش مرکزی تا نهم آذر ماه در مجموع ۱۳ عملیات اجرا شد و طی این مدت هشت بار نیز برف و کولاک روی داد که بیشتر در بخش کجور بود.

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر با اشاره به رهاسازی ۲۳۹ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف اظهار کرد: در مجموع برای ۹۸ خودرو زنجیر چرخ بسته شد و تعداد هزار و ۷۱ سرنشین نیز توسط نیروهای امدادی هلال احمر نوشهر و کجور نجات داده شدند.

عسکرزاده تعداد گروه های نجات یافته گرفتار در برف جنگل و ارتفاعات در قالب هشت گروه عنوان کرد و گفت: در مجموع ۲۳ نفر گرفتار در برف جنگل و ارتفاعات توسط نیروهای هلال احمر و هیات کوهنوردی نجات یافتند که از این تعداد ۹ نفر با استفاده از عملیات راپل نجات پیدا کردند.

وی از نجات چهار نفر گرفتار در برف با بهره گیری از خودروی نجات آرگو خبر داد و بیان کرد: در روزهای بارش برف شدید در بخش کجور یک مادر باردار در روستای محاصره در برف فیروزکلا بخش کجور توسط نیروهای هلال احمر به نوشهر انتقال داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه به تعداد ۳۴۳ دستگاه خودرو امدادرسانی شد، اظهار کرد: در مجموع تعداد کل افراد امدادرسانی شده هزار و ۴۰۲ نفر بوده که تعداد کل مصدومان ۴۸ نفر، تعداد کل درمان سرپایی۲۰ نفر و تعداد کل مصدومین انتقالی۲۷ نفر بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر با اشاره به حضور و فعالیت ۲۴ تیم عملیاتی طی این مدت، افزود: تعداد کل نیروها ۹۷ نفر و تعداد خودروهایی که بکارگیری شده بود نیز ۲۲ دستگاه بود.

عسکرزاده با اشاره به شرایط سخت آب و هوایی طی این مدت و نجات گرفتاران در برف، تصریح کرد: در این عملیات، شش فروند بالگرد طی ۱۴ سورتی پرواز به مدت هفت ساعت و ۱۰ دقیقه شرکت داشته اند.

وی به اقلام توزیعی در بین گرفتاران در برف اشاره کرد و گفت: آب معدنی، انواع کنسرو، خرما ، برنج ،چای، نایلون، پتو، بسته غذایی و نان بین این گروه توزیع شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خسته نباشید خداقوت

    • آلا

      اوووه چقدر امار عدد میبینم تو یه خبر.خب وظیفه تون بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج