جاباما
۴۳۲۸۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رئال مادرید با ۱۳ گل صعود کرد

دیدار برگشت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا میان دو تیم رئال مادرید و کولتورال لئونسا برگزار شد که در نهایت شاگردان زیدان با پیروزی قاطعانه دیگری، به مرحله بعد راه یافتند.

وبسایت نود: دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه خانگی حریف دسته سومی، کولتورال لئونسا با حساب ۷-۱ به سود مادریدی ها پایان یافت و حالا در سانتیاگو برنابئو نیز شاگردان زیدان در آستانه ال کلاسیکوی حساس فصل با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره به مصاف حریف خود رفتند و با حساب ۶-۱ به پیروزی رسیدند تا در مجموع با حساب ۱۳-۲ صعود کنند.

دقیقه'۱ (۱-۰)(ماریانو دیاز): خیلی زود و روی اشتباه مدافع حریف، آسنسیو پشت محوطه توپ را تصاحب کرد و با پاس عرضی خود، ماریانو را مقابل دروازه صاحب توپ کرد تا این بازیکن با یک بغل پای دقیق دروازه را باز کند.

رئال مادرید با 13 گل صعود کرد

دقیقه '۲۳ (۲-۰)(خامس رودریگز): دنی کارواخال از سمت راست توپ را به روی دروازه ارسال کرد تا هافبک کلمبیایی با یک ضربه سر دروازه لئونسا را برای دومین بار باز کند.

دقیقه '۴۲ (۳-۰)(ماریانو دیاز): کارواخال این بار با پاس پشت دفاع مورب عالی خود ماریانو را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم جوان پس از کنترل توپ با سینه، با شوتی محکم توپ را به زیر طاق دروازه برساند.

رئال مادرید با 13 گل صعود کرد

دقیقه '۴۵ (۳-۱)(یرای گونزالس): رئال مادرید حتی مقابل حریف دسته سومی هم در بسته نگه داشتن دروازه خود ناکام ماند؛ شوت سرکش و محکم گونزالس از پشت محوطه با وجود دخالت کاسیا، به گوشه دروازه راه یافت.

دقیقه '۶۳ (۴-۱)(انزو زیدان): پای پسر زیدان هم به گلزنی باز شد؛ او که در آغاز نیمه دوم به جای ایسکو وارد میدان شده بود، در پی همکاری تیمی خوب، روی پاس ماریانو از پشت محوطه با ضربه ای زمینی و خلاف جهت حرکت، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

دقیقه '۸۷ (۵-۱)(ماریانو دیاز):

دقیقه '۹۰ (۶-۱)(OG): گل باران حریف در برنابئو تمامی ندارد؛

در نهایت رئال مادرید با کسب پیروزی راحت و بی دردسر که با هت‌تریک ماریانو دیاز هم همراه بود، راهی دور بعد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج