۴۳۲۸۶۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

این آخر هفته میخکوب هستید!

هفته دوازدهم لیگ برتر، فردا آغاز خواهد شد و تیم ها در دو روز به مصاف هم خواهند رفت.

ورزش سه: این بار لیگ پس از وقفه ای کوتاه و بدون اردوی تیم ملی پیگیری خواهد شد و تیم ها با تمرینات منظمی که در طول هفته داشتند، به خوبی آماده رویارویی مقابل حریفان هستند و اگر اتفاق خاصی نیفتد باید منتظر ۸ جدال جذاب و تماشایی باشیم. دیدارهایی که رویارویی های مختلف را در خود گنجانده اند و می توانند ما را به استادیوم بکشانند یا حداقل میخکوب به گیرنده ها کنند!
در اولین دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز از ساعت ۱۴:۱۵ به مصاف هم خواهند رفت. محمدرضا خلعتبری که در ابتدای فصل با قراردادی میلیاردی از سپاهان به جمع آبی پوشان گسترش پیوست، در این دیدار انگیزه های زیادی دارد تا با اثبات توانایی هایش هم به ترکیب اصلی برگردد و هم ارزش هایش را به عبدالله ویسی نشان دهد. لوسیانو پریرا نیز پس از دو فصل بازی برای سپاهان، انگیزه های مختلفی برای این دیدار خواهد داشت. دیگر رویارویی جذاب این دیدار بین فرناندو دخسوس و عبدالله ویسی خواهد بود! دروازبان تیم گسترش فولاد و سرمربی تیم سپاهان سال گذشته در استقلال خوزستان هم تیمی بودند و موفق شدند قهرمان لیگ برتر شوند اما امسال راهشان از هم جدا شد و یکی به تبریز آمد و دیگری سکان هدایت سپاهان را بر عهده گرفت. حال باید دید گسترش همانند فصل گذشته می تواند سپاهان را مغلوب کند یا طلایی پوشان با پیروزی بر تیم آبی پوش تبریزی، به جمع مدعیان اضافه شود.
در دیگر دیدار روز پنج شنبه، شاگردان علیرضا منصوریان در قم مقابل صبا بازی خواهند کرد. پس از تساوی عجیب استقلال در هفته گذشته، صبر هواداران این تیم لبریز شده و آبی های پایتخت در این روزها فشار زیادی از سوی هواداران روی شانه هایشان احساس می کنند. در آن طرف شاگردان صمد مرفاوی هنوز پس از ۱۱ هفته امتیازشان دو رقمی نشده و برای خارج شدن از منطقه خطر، باید مقابل استقلال امتیاز کسب کنند. آبی ها از تیم صبا بابت پیروزی در جام حذفی خاطره خوش دارند اما آخرین تجربه شان از حضور در قم با نتیجه تساوی و از دست رفتن قهرمانی و حتی حضور مستقیم در آسیا همراه بود. استقلال به دنبال گرفتن انتقام آخرین حضورش در قم خواهد بود و صبا به دنبال انتقام شکست در جام حذفی است.
به جز این دیدارها، دو دیدار دیگر نیز فردا برگزار خواهد شد. سایپا و استقلال خوزستان در تهران و از ساعت ۱۵ به مصاف هم خواهند رفت و فولاد و نفت نیز دیگر بازی پنج شنبه را برگزار خواهند کرد. بدون شک جدال تفکرات حسین فرکی و پورموسوی بسیار جذاب خواهد بود و باید دید مدافع عنوان قهرمانی موفق به پیروزی مقابل تیم بحران زده سایپا خواهد شد یا خیر. فولاد خوزستان که در این هفته ها با ساسان انصاری و دیگر جوانانش عملکردی ستودنی دارد، باید به مصاف نفت تهرانی برود که در رده سوم جدول جای دارد و منتظر لغزش پرسپولیس و تراکتور است تا جای این تیم ها را بگیرد.
در پنجمین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر، تراکتورسازان از ساعت ۱۴ در تبریز به مصاف پدیده مشهد خواهند رفت. تیم سفید پوش مشهد، در سال های اخیر به کابوس تراکتور تبدیل شده است، تا جایی که آن ها هر رویارویی تاریخ دو تیم را به نفع خودشان به پایان رسانده اند و در صدد کسب پیروزی ششم مقابل شاگردان امیر قلعه نوئی هستند. اما سرخپوشان آذربایجان که هفته گذشته از غفلت پرسپولیس استفاده کردند و صدرنشین شدند، قطعا به این راحتی ها غافله را نخواهند باخت و تا آخرین دقیقه به دنبال پیروزی بر حریف و شکست طلسم پدیده هستند. با توجه به نمایش های جذاب پرشورها در هفته های اخیر تماشای این دیدار قطعا لذت بخش خواهد بود.
سیاه جامگان و صنعت نفت آبادان دیگر دیدار این هفته لیگ خواهد بود. دو تیمی که نه هدف قهرمانی دارند و نه در منطقه سقوط هستند اما بدون شک دیدارشان با یکدیگر از جهات مختلف حساس خواهد بود. آبادانی ها پس از چند هفته پیروزی بر رقبا، حال متوقف شده اند و برای بازگشت به جمع بالای جدولی ها باید در خارج از خانه پیروز شوند و سیاه جامگانی ها نیز با خداداد عزیزی قطعا چیزهای جدیدی برای نمایش خواهند داشت. یک ساعت پس از شروع این دیدار، ذوب آهن و پیکان به مصاف هم خواهند رفت. تیم های رده پنجم و چهارم که این هفته ها عملکرد خوبی دارند و پیکان برای صعود به رده سوم و ذوب آهن برای قرارگرفتن در رده های بالاتر در این دیدار به دنبال پیروزی خواهند بود.
۹۰ دقیقه پس از مشخص شدن نتیجه دیدار تراکتورسازی و پدیده، دیگر مدعی عنوان قهرمانی یعنی پرسپولیس به مصاف سبزپوشان تبریزی خواهد رفت. سرخپوشان پایتخت که پس ناکامی مقابل پیکان، تمرینات منظم و فشرده را زیر نظر برانکو ایوانکوویچ گذراندند در حضور حداکثری هوادارانشان مقابل تیم بحران زده رسول خطیبی صف آرایی خواهند کرد و امیدوارند نوار فرصت سوزی مهاجم ملی پوششان قطع شود تا با پیروزی پر گل مقابل ماشین سازی، تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور را جبران کنند. اما آن ها به خوبی می دانند ماشین سازی حریف چغری است و حتی در همین ورزشگاه موفق شدند استقلال را متوقف کنند. پیام صادقیان که اکنون در عضویت تیم ماشین سازی است، به دلیل محرومیت این دیدار از دست داده است. شاید حضور او مقابل تیم سابقش می توانست بر زیبایی های بازی بیافزاید. بدون شک حضور هفتاد هزار پرسپولیسی و احتمالا چند هزار هوادار ماشین سازی، لحظاتی جذاب، مهیج و دیدنی در ورزشگاه آزادی پدید خواهد آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهرام

      دقت کنید دخسوس هفته پیش اخراج شده محرومه

    • navid

      فکر کنم دروازه بان گسترش هفته پیش اخراج شد تو این بازی نباید باشه

    • امیر

      مگه دخسوس کارت قرمز نداره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج