۴۳۲۸۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زیدان: کاملاً آماده مصاف با بارسلونا هستیم

رئال مادرید امروز در غیاب بسیاری از بازیکنان اصلی خود توانست بازی برگشت دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری را با نتیجه ۶-۱ از کولتورال ببرد و با روحیه ای خوب خود را برای ال کلاسیکوی ۱۳ آذر مهیا کند.

ورزش سه: رئال بازی رفت را نیز ۱-۷ پیروز شده بود و صعودش پیش از بازی حتمی بود. در این مسابقه ماریانو هت تریک کرد و پسر زیدان نیز یکی دیگر از گل ها را به ثمر رساند. نقطه امیدوارکننده این بازی بازگشت کاسیمیرو پس از دو ماه مصدمیت بود.
زیدان: کاملاً آماده مصاف با بارسلونا هستیم

زیدان در پایان بازی گفت: « بازی را خیلی خوب و قدرتمندانه شروع کردیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم. به خاطر تمام بازیکنانی که در این مسابقه فرصت بازی نصیبشان شد خوشحالم. این یک پیروزی مهم بود و از عملکرد همه راضی هستم.»
بازگشت کاسیمیرو: « او در ابتدا کمی مشکل داشت که طبیعی بود. بازگشت به میادین پس از دو ماه مصدومیت آسان نیست؛ ولی به تدریج خود را با روند بازی وفق داد و تا پایان نیز در زمین باقی ماند. او نشان داد که مصدومیت را به دست فراموشی سپرده و در شرایط بازی قرار دارد.

کاسیمیرو در ال کلاسیکو؟ اگر به بازی های اخیر نگاه کنید، می بینید که در غیاب او در میانه زمین بسیار خوب و منسجم ظاهر شده ایم. کاسیمیرو به شرایط بازی کردن دست یافته؛ اما از حالا به شما نمی گویم که برای ال کلاسیکو چه برنامه ای دارم. کاسیمیرو با ماست و خواهیم دید که شنبه بازی می کند یا خیر.»
زیدان: کاملاً آماده مصاف با بارسلونا هستیم

گلزنی انزو: « به خاطر گلزنی پسرم و نمایشی که داشت خوشحالم؛ اما برای دیگر جوانان تیم نیز خوشحال هستم. اودگارد و تیخه رو نیز مثل انزو نمایشی عالی داشتند. اودگارد با 18 سال سن نشان داد که شخصیت لازم برای بازی در رئال را دارد.»
هت تریک ماریانو: « از گلزنی او مطمئن بودم و به خصوص برای هت تریک وی بسیار خوشحال هستم. تابستان با او در مورد انتقال قرضی اش صحبت کردم ولی او می خواست در رئال بماند. ماریانو بازیکن ماست و امروز از فرصتی که نصیبش شد به بهترین نحو استفاده کرد. خروج قرضی او در زمستان؟ باید صبر کنیم و ببینیم.»
ال کلاسیکو: « برای این بازی کاملا آماده هستیم. امشب را استراحت کرده و از فردا کاملا به بارسلونا فکر خواهیم کرد. معتقدم نتیجه این بازی تعیین کننده نیست. چه ببریم و چه ببازیم، سرنوشت قهرمانی با این بازی تعیین نمی شود. مطمئنم که بازی سختی خواهیم داشت. بارسلونا تیم فوق العاده خوبی است.»
رونالدو و مسی: « هر دو، بازیکنانی استثنایی هستند و هر یک به روش خود در تیم های شان تاثیرگذارند.

رونالدو برای ما کارهایی باورنکردنی انجام داده و خواهد داد. ال کلاسیکو هرچند که نبرد مسی و رونالدو نیست؛ اما امیدوارم که رونالدو شنبه نیز همین روند را ادامه دهد و در نوکمپ گلزنی کند. من اطمینان دارم که او برنده توپ طلای ۲۰۱۶ خواهد شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج