۴۳۲۹۸۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برف تهران فیلمبرداری «کاناپه» را طولانی کرد

در حالی که آخرین اخبار از ساخت فیلم «کاناپه» کیانوش عیاری، حاکی از پایان فیلمبرداری آن تا پایان هفته جاری بود، حسن آقا کریمی مدیر تولید این فیلم، در گفت‌وگو با ما از طولانی شدن روند تصویربرداری جدیدترین ساخته عیاری به دلیل برف و سرمایی که در شهر تهران به وجود آمد، خبر می‌دهد.

وب سایت آی سینما: در حالی که آخرین اخبار از ساخت فیلم «کاناپه» کیانوش عیاری، حاکی از پایان فیلمبرداری آن تا پایان هفته جاری بود، حسن آقا کریمی مدیر تولید این فیلم، در گفت‌وگو با ما از طولانی شدن روند تصویربرداری جدیدترین ساخته عیاری به دلیل برف و سرمایی که در شهر تهران به وجود آمد، خبر می‌دهد.
برف تهران فیلمبرداری «کاناپه» را طولانی کرد

آقا کریمی که هفته گذشته اعلام کرده بود فیلمبرداری آخرین ساخته کیانوش عیاری ظرف ده روز آینده به اتمام می‌رسد، درباره دلیل طولانی شدن مراحل فیلمبرداری «کاناپه» به آی سینما گفت:«طبق آخرین برنامه ریزی‌های ما، فیلمبرداری «کاناپه» تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت، زیرا برف و سرمایی که در هفته گذشته در شهر تهران به وجود آمد کمی برنامه ریزی‌های ما را بر هم ریخت.»

مدیر تولید «کاناپه» درمورد آخرین تصمیمات کیانوش عیاری اضافه کرد: «آقای عیاری معتقد هستند فیلمبرداری پلان‌ها خارجی فیلم، باید تحت شرایط خاصی به تصویر کشیده شوند و ما به همین علت و با توجه به این‌که اغلب سکانس‌های باقی مانده از فیلم خارجی هستند، تصمیم گرفتیم که مراحل فیلمبرداری «کاناپه» تا پایان ماه جاری ادامه داشته باشد.»

آقا کریمی درپایان اعلام کرد که فرم شرکت در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای این فیلم پر شده است. کیانوش عیاری «کاناپه» را دهم مهر ماه کلید زد و فرهاد آئیش، ابوالفضل پورعرب، بابک حمیدیان، فرگل فربخش، آتوسا انباریان، بیتا بیگی از جمله بازیگران این فیلم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج