۴۳۲۹۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ستاره «مرد عنکبوتی» در فیلم «رژه هرج و مرج»

داگ لیمان سازنده فیلم‌های «مرز فردا» و «آقا و خانم اسمیت» قصد دارد جدیدترین پروژه سینمایی خود را با حضور دو بازیگر مستعد و جوان انگلیسی دیزلی ریدلی («جنگ‌های ستاره‌ای ۷») و تام هولاند («مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه») جلوی دوربین ببرد.

وب سایت آی ‌سینما: داگ لیمان سازنده فیلم‌های «مرز فردا» و «آقا و خانم اسمیت» قصد دارد جدیدترین پروژه سینمایی خود را با حضور دو بازیگر مستعد و جوان انگلیسی دیزلی ریدلی («جنگ‌های ستاره‌ای ۷») و تام هولاند («مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه») جلوی دوربین ببرد. فیلم حادثه‌ای، علمی-تخیلی «رژه هرج و مرج» (Chaos Walking) که محصول جدید استودیوی «لاینزگیت» به شمار می‌رود، با اقتباس از رمان پرفروش پاتریک نس نویسنده انگلیسی تهیه و تولید خواهد شد. چارلی کافمن نویسنده برنده اسکار نگارش سناریوی این پروژه را به عهده دارد.
ستاره «مرد عنکبوتی» در فیلم «رژه هرج و مرج»

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، خط اصلی داستان در جهانی می‌گذرد که همه زنان بر اثر شیوع میکروبی مرگبار کشته شده‌اند و بقیه موجودات زنده می‌توانند افکار یکدیگر را از طریق جریان سیالی از تصاویر، واژه‌ها و صداها بخوانند.

هولاند قرار است در نقش پسربچه‌ای ظاهر شود که به ناچار شهرش را به همراه سگ وفادارش ترک می‌کند و در ادامه مسیر درگیر ماجراهایی عجیب و غریب مي‌شود. چارلی کافمن فیلمنامه‌نویس برنده اسکار («درخشش ابدی یک ذهن پاک») با همکاری جیمی لندن (نویسنده «هیولای پول») سناریوی اقتباسی این پروژه را آماده کرده است.

هولاند بازیگر ۲۰ ساله انگلیسی، اولین‌بار در فیلم سینمایی «غیرممکن» (۲۰۱۲) جلوی دوربین رفت و امسال، با حضور در نقش ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی / پیتر پارکر» در فیلم «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» سر و صدای زیادی به راه انداخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج