۴۳۳۰۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آیفون ۸ رکوردشکن می‌شود

سال ۲۰۱۷ دهمین سال ورود آیفون به بازار است و بعضی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند با ورود آیفون ۸ به بازار اپل می‌تواند شاهد شکستن رکورد‌های فروش در این سال باشد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: سال ۲۰۱۷ دهمین سال ورود آیفون به بازار است و بعضی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند با ورود آیفون ۸ به بازار اپل می‌تواند شاهد شکستن رکورد‌های فروش در این سال باشد.
آیفون 8 رکوردشکن می‌شود

تحلیل‌گر موسسه KGI Securities می‌گوید تامین‌کننده‌های اپل برای تولیدی بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون گوشی جدید در نیمه دوم تقویم مالی سال ۲۰۱۷ آماده می‌شوند.

بعضی از پیش‌بینی‌ها حاکی از ورود سه مدل آیفون ۸ به بازار است. یک مدل ۴٫۷ اینچی، یک مدل ۵٫۵ اینچی و یک مدل سوم که صفحه‌نمایش خمیده OLED دارد و ۵٫۲ اینچی است. البته اپل هنوز در حال آزمایش همه نمونه‌ها است. طبق بعضی از گزارش‌ها شرکت اپل تا به حال ۱۰ نمونه‌ اولیه از آیفون ۸ را مورد آزمایش و بررسی قرار داده است و هنوز درباره مدل‌های نهایی که قصد دارد به بازار عرضه کند تصمیم نگرفته.

اگر اپل بتواند بیش از ۱۲۰ میلیون آیفون ۸ بفروشد حتی رکورد محبوبیت آیفون ۶ را هم خواهد شکست. مینگ چی کو تحلیل‌گر موسسه KGI Securities که معتقد بود آیفون ۷ جذابیت خیلی زیادی برای فروش ندارد درباره آیفون ۸ متفاوت فکر می‌کند. طبق نظر این کارشناس، صفحه‌نمایش‌های جدید OLED خمیده و تکنولوژی شارژ بی‌سیم که ادعا می‌شود با تمام تکنولوژی‌های قبلی متفاوت است می‌تواند ویژگی‌های بسیار جذابی برای آیفون ۸ باشد و باعث رکوردشکن شدن این گوشی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج