۴۳۳۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

جواهراتی به لطافت حریر و چشم نوازی سنگ

ترکیب پارچه‌های حریر با سنگ‌های طبیعی از فیروزه گرفته تا لاجورد، عقیق و... در طراحی‌های این گروه، گردنبندها گاهی حکم یک شال‌گردن ظریف را بازی می‌کنند که به سبک و سیاق‌ خاص خودشان روی گردن شما می‌نشیند!

جواهراتی به لطافت حریر و چشم نوازی سنگ


مجله ایده آل : تلفیق پارچه و سنگ ایده اصلی شکل‌گیری طراحی‌های برند «درج»بود. طراحان درج(درج به معنای صندوقچه جواهرات است) «زهرا حسین‌پور» کارشناس گرافیک و «شووا سلیمان‌‍‌پور»کارشناس ارشد گرافیک برای خلق این برند دنبال ایده ‌تازه‌ای بودند؛ ایده‌ای که باب طبع سلیقه جوانان امروز باشد درضمن ایرانی بودنش را هم به رخ بکشد بنابراین برای طراحی جواهرات صندوقچه‌شان سراغ ترکیب پارچه و سنگ رفتند؛ ترکیب پارچه‌های حریر با سنگ‌های طبیعی از فیروزه گرفته تا لاجورد، عقیق و... در طراحی‌های این گروه، گردنبندها گاهی حکم یک شال‌گردن ظریف را بازی می‌کنند که به سبک و سیاق‌ خاص خودشان روی گردن شما می‌نشیند!

جواهراتی به لطافت حریر و چشم نوازی سنگ

همان ترنج خودمان!

در طراحی این گوشواره که به نوعی تداعی‌کننده طرح‌های اسلیمی است از فرم آشنای ترنج الهام گرفته شده است البته همسو با نگاه مدرن امروزی. سنگ‌های استفاده شده در آن هم عقیق سبز و کریستال قرمز است.

قیمت: ۱۰ هزار تومان.

جواهراتی به لطافت حریر و چشم نوازی سنگ

چشم نظر!

این گردنبند و گوشواره‌های آن رشته‌ای از سنگ فیروزه، لاجورد و عقیق هستند. آویز آن هم برنج چکش‌کاری شده است. نقطه عطف این آویز چشم‌نظری است که در آن جای گرفته است.

قیمت: ۵۲هزار تومان

جواهراتی به لطافت حریر و چشم نوازی سنگ

آویزی از حریر

این مدل ترکیبی است از سنگ ترمالین صورتی، کریستال و فیروزه اما نقطه عطف طراحی آن استفاده از حریر برای در کنار هم قرار دادن این سنگ‌هاست.حریر درست مثل شال‌گردن البته با مرکزیت آویز اصلی آن (سنگ ترمالین صورتی)دور گردن شما قرار می‌گیرد.

قیمت: ۲۵ هزارتومان

جواهراتی به لطافت حریر و چشم نوازی سنگ

سنگ، کمی هم پارچه!

بافتی از حریر و زنجیر برنجی آبکاری شده(برنج آبکاری شده ضد حساسیت و رنگ آن هم ثابت است) نقش بدنه این گردنبند را بازی می‌کند و در آویز آن هم از سنگ آمیتیس بنفش استفاده شده است. این سنگ درست مثل یک پلاک در قابی از برنج جا گرفته است.

قیمت: ۳۰هزارتومان

جواهراتی به لطافت حریر و چشم نوازی سنگ

همنشینی فیروزه با مس

این آویز ترکیبی از سنگ فیروزه با سنگ زیرکن و بالاخره مس آبکاری شده است. طراحی این مدل به‌گونه‌ای است که آویز آن(جغد) دقیقا در میانه گردن قرار می‌گیرد.

قیمت: ۵۱هزار تومان.

جواهراتی به لطافت حریر و چشم نوازی سنگ

هم‌نشینی حریر و سنگ

طراحی این گردنبند که ترکیبی از حریر با سنگ‌های یشم قرمز، کوارتز صورتی، عقیق قرمز و لاجورد همراه با زنجیری از برنج آبکاری شده است به گونه‌ای است که حریر در یک سمت قرار می‌گیرد و سنگ‌ها در سويي دیگر. سنگ یشم قرمز هم درست در وسط این آویز جا می‌گیرد.

قیمت: ۸۲ هزار تومان

جواهراتی به لطافت حریر و چشم نوازی سنگ

یک رشته عقیق

در این گردنبند که ترکیبی از سنگ عقیق عنابی با زنجیر برنجی است، رشته عقیق پشت گردن قرار می‌گیرد و زنجیر برنجی همراه با آویز آن (عقیق قاب شده با برنج آبکاری شده) در نیمه جلویی. طراحی آن هم به‌گونه‌ای است که از جلو و با استفاده از قفل T باز و بسته می‌شود.

قیمت: ۳۰ هزار تومان

جواهراتی به لطافت حریر و چشم نوازی سنگ

آویزی ازحریر

این گردنبند ترکیبی است از پارچه حریر و سنگ‌های یشم افغانی، عقیق قرمز، جید سبز و چشم ببر. طراحی آن هم به‌گونه‌ای است که درست مثل یک شال‌گردن دور گردن شما قرار می‌گیرد.

جواهراتی به لطافت حریر و چشم نوازی سنگ

فیروزه به سبک امروز!

این گردنبند ترکیبی است از سنگ فیروزه، عقیق و استیل آبکاری شده. تراش هندسی سنگ فیروزه در این ترکیب جلوه‌ای مدرن به آن داده است. ضمن اینکه طراحی آن هم به‌گونه‌ای است که آویز وسط دقیقا در میانه گردن قرار می‌گیرد.

قیمت:۲۰ هزار تومان

جواهراتی به لطافت حریر و چشم نوازی سنگ

نواری از لاجورد

این گردنبند ترکیبی است از سنگ‌ لاجورد از نوع تراش‌خورده و سنگ عقیق سبز. آویز آن هم قابی از برنج آبکاری شده است که یک سنگ لاجورد در دل آن جای گرفته است.

قیمت: ۵۲ هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ice

      برترین جان بعضی از اینا ظریف و لطیف که نیستن هیچ، دو قرون هم که نمی ارزن هیچ، ارزش این همه تبلیغ شما رو هم ندارن!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج