جاباما
۴۳۳۱۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترکیب احتمالی بارسلونا در ال کلاسیکو

بارسلونا که روزهای شیرینی را سپری نمی کند، احتمالا برای پیروزی به مصاف رئال مادرید در نوکمپ خواهد رفت.

ورزش سه: شنبه عصر کاتالان ها در خانه میزبان رئال مادرید خواهند بود که پیروزی در این دیدار می تواند فاصله ۶ امتیازی آنها با صدر جدول را کاهش دهد و در صورت شکست، کار بارسا برای دفاع از عنوان قهرمانی در لالیگا بسیار دشوار خواهد شد.
درون دروازه مانند بازی های قبل، شاهد حضور تراشتگن خواهیم بود و با توجه به بازی کردن اومتیتی در برابر هرکولس در جام حذفی در بازی دیشب، احتمالا انریکه قصد دارد تا باز هم از زوج پیکه و ماسکرانو در قلب خط دفاعی استفاده کند.

در دو سمت، آلبا و سرخی روبرتو به میدان خواهند آمد و در صورتیکه آلبا نتواند از مصدومیت رهایی یابد، لوکاس دینه به جای در ترکیب قرار خواهد گرفت.

در میانه میدان و علیرغم گمانه زنی ها، اینیستا قادر به حضور در ترکیب از ابتدا نیست و احتمالا آندره گومس در ترکیب ابتدایی بلوگرانا قرار خواهد گرفت. حضور بوستکس و آندره راکیتیچ در میانه میدان نیز امری بدیهی است اما با توجه به اخبار، امکان حضور اینیستا در نیه دوم در صورت نیاز وجود دارد.

در خط حمله نیز مانند همیشه، چشم امید انریکه و هواداران بارسلونا به درخشش مسی، سوارز و نیمار خواهد بود و تغییری در این ترکیب ایجاد نخواهد شد. پاکو آلکاسر که آمار ضعیفی را تا به حال با پیراهن بارسلونا به ثبت رسانده، ممکن است در نیمه دوم و در صورت نیاز به جمع مهاجمان بارسلونا اضافه شود.


ترکیب احتمالی بارسلونا در ال کلاسیکو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج