۴۳۳۱۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: انتظار بازى سختى را خواهیم داشت

سرمربی پرسپولیس که صدر جدول را از دست داده قرار گرفتن مقابل تیم قعرنشین جدول را فرصت مناسبی برای بازگشت به رتبه اول جدول می داند و در این دیدار در جستجوی بردی با تفاضل گل مناسب است.

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ که در هفته گذشته با توقف برابر پیکان به رتبه دوم جدول سقوط کرده، اکنون برابر ماشین سازی به دنبال پیروزی و بازگشت به صدر جدول است. او در نشست خبری پیش از این دیدار در سازمان لیگ به تشریح شرایط تیمش پیش از این دیدار پرداخت.

قبل از اینکه درباره بازى فردا صحبت کنم باید تسلیت بگویم درگذشت زایرین کربلا و همچنین مشهد و البته سانحه هواپیمایى که برزیلى بودن را به بازماندگان تسلیت مى گویم.

در واقع حریف فرداى ما ماشین سازى خواهد بود که به خوبى آنالیز شده اند. این تیم جایگاه خوبى ندارد اما بهتر از نتایج بازى کرده اند. تیمى که تیموریان و نصرتى را دارد و هر تیمى که مقابل ما قرار مى گیرد با انگیزه تکام و بدون مشکل و مصدوم برابر ما قرار مى گیرد. ما امتظار تیمى بدون مشکل و سراسر انگیزه را داریم و بدون توجه به جدول انتظار بازى سختى را خواهیم داشت.

آقاى انصارى و بیرانوند و همچنین عالیشاه را در اختیار نخواهیم داشت و دیگر بازیکنان در آمادگى کامل خواهند بود.

حضور طارمى در روسیه؟
من مى دانم که طارمى و آزمون دوستان خوبى هستند. این قضیه بستگى به خواست آزمون ندارد و به باشگاه پرسپولیس مربوط است. باید دید روستوف نیز خواهان طارمى است یا خیر.

فشار روى طارمى با توجه به هجمه؟
من کى گفتم طارمى را روى نیمکت مى گذارم؟ من هرگز نگفتم. باشگاه بعد از بازى پیکان ایشان را احضار کرد و ربطى به بازى نداشت. همیشه همینطور است، بازیکن تحت فشار است و همچنین مربى و البته مدیران. وقتى در باشگاه بزرگ هستى این مساله وجود دارد. هر بازیکنى احتمالا با این مشکل مواجه مى شود. در بازى نفت آبادان ٥ فرصت را از دست داد اما گل زد. ایشان بهترین گلزن و بهترین من است. چرا حرف در دهان من مى گذارید. من در خصوص بازیکن حرف نمیزنم. بازیکنانم بهترین برایم هستند، مثل فرزند براى پدرش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج