جاباما
۴۳۳۱۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مندس کنار رفت/ مذاکره با آناستازی و استویچکوف

رئیس فدراسیون والیبال، با اشاره به حذف مندس از گزینه‌های احتمال هدایت تیم ملی، اعلام کرد که تا احتمال دارد از بین آناستازی یا استویچکف یک نفر به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال معرفی شود.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا داورزنی در مورد تعیین سرمربی تیم ملی که سر و صدای زیادی هم در این روزها به پا کرده، گفت: بعد از تلاش‌هایی که انجام شد به سه گزینه اولویت دار رسیدیم. این سه آناستازی، استویچکوف و مندس بودند. ما مذاکراتی را از قبل با همراهی هیئت رئیسه، با این سه نفر داشتیم و به صورت ضمنی صحبت شده بود که آیا علاقه دارند در ایران کار کنند یا نه. ولی ما به مربی نیاز داریم که برای ۴ سال بعد و با توجه به اهداف فدراسیون برنامه ریزی کند و همچنین حضور دائم در ایران داشته باشد و به نوعی دو طرف در آرامش به سمت پیشرفت حرکت کنند.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد احتمال انتخاب مندس گفت: مندس تمایل دارد هم کار باشگاهی و هم سرمربی گری تیم ملی را همزمان انجام دهد که ما به وی اطلاع دادیم فقط در صورت همکاری با تیم ملی ایران می‌توانیم ادامه همکاری دهیم که قرار بود خبر بدهند ولی از قرار معلوم مندس تا سال ۲۰۱۹ با باشگاه ساداکروزیرو برزیل قرارداد دارد. اما با آناستازی و استویچکوف در حال مذاکره هستیم که بتوانیم با یکی از این دو نفر به توافق برسیم. استویچکوف از ما ۱۲ روز فرصت خواسته بود که البته از تاریخش گذشته ولی وی در حال بررسی شرایط است. با آناستازی هم در حال مذاکره هستیم. چون قرارداد ۴ ساله خواهد بود فشار زیادی را هم آورده‌ایم که با توجه به اهدافی که داریم کسی را انتخاب کنیم که هم مربی ایرانی کنارش باشد و هم انتظارات مردم را از والیبال برآورده کند. استویچکوف هم هفته پیش گفت که پیشنهاد باشگاهی و ملی دارد. دلیل حضور وی در لهستان هم آن بود که که استویچکوف یکی از گزینه‌های اصلی فدراسیون این کشور است. دغدغه اصلی استویچکوف، آزادی عمل در نحوه کارش بود، که ما به وی اطمینان خاطر را در این مورد دادیم.

داورزنی در مورد گمانه زنی‌ها برای اینکه فدراسیون با اسامی بزرگ بازی می‌کند تا در نهایت فرد مورد نظر خود را بیاورد، پاسخ داد: از چنین واکنش‌هایی نسبت به عملکرد فدراسیون ناراحتم. چطور می‌شود که من با اسامی بازی کنم در صورتی که روزها یک ساعت با هر کدام از گزینه‌ها در اسکایپ صحبت می‌کردم. هر سه این افراد حاضرند و می‌توانند بگویند که فدراسیون چه مذاکراتی با آن‌ها داشته است. ولی مهم رسیدن به اهداف در ۴ سال آینده است.

وی ادامه داد: با آناستازی و استویچکوف مذاکرات را نهایی کرده‌ایم. در مورد نوشتن قراردادها بعد از ولاسکو، فدراسیون حرفه‌ای‌تر شده است. برای نمونه با آناستازی بندی را مطرح کردیم که قرارداد باید ۲+۲ باشد. یعنی پس از مشاهده روند صعودی تیم ۲ سال دیگر قرارداد تمدید می‌گردد که خود آناستازی هم این امر را قبول کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان در مورد نصب ویدئوچک ها در خانه والیبال تهران و نبود این دستگاه‌ها در شهرستان‌ها اعلام کرد: یکی از بحث‌ها این است که بتوانیم با کمک استان‌های میزبان، این ویدئوچک‌ها را خریداری کنیم. کلا شش دستگاه برای لیگ لازم است که با نصب در تهران، پنج مورد دیگر باقی مانده است. تفاوت قیمت جنس چینی این دستگاه‌ها با مشابه ایتالیایی زیاد نیست و ما در صورت خریداری ویدئوچک ایتالیایی و نصب آن در شهری مانند ارومیه می‌توانیم از این شهر برای میزبانی مسابقات مهم بین‌المللی هم استفاده کنیم. یکی از دلایل بعضی بد رفتاری‌های بازیکنان و تماشاگران با نصب این دستگاه ها حل می‌شود و ما شاهد رفتار منطقی‌تری در سالن‌ها خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج