۴۳۳۴۶۶
۲۵ نظر
۵۰۰۶
۲۵ نظر
۵۰۰۶
پ

قول اوباما به ایران بر سر برجام

سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تصویب طرح تمدید تحریم های یکجانبه آمریکا علیه کشورمان در سنای آن کشور اظهار کرد: رئیس جمهور ایالات متحده در برجام پذیرفته و تعهد کرده است که با استفاده از کلیه اختیارات خود، از قانونی و اجرایی شدن موارد مخالف برجام، منجمله مصوبه اخیر کنگره، جلوگیری نماید.

خبرگزاری ایسنا: سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تصویب طرح تمدید تحریم های یکجانبه آمریکا علیه کشورمان در سنای آن کشور اظهار کرد: مصوبه اخیر مجلس نمایندگان و سنای آمریکا برای تمدید تحریم ها علیه ایران مخالف برجام است.

بهرام قاسمی نصریح کرد :همانگونه که مکررا توسط مقامات عالی رتبه کشور اعلام شده است، مصوبه اخیر مجلس نمایندگان و سنای آمریکا برای تمدید تحریم ها علیه ایران مخالف برجام و تعهدات آمریکا در حقوق بین الملل مبنی بر عدم مداخله در روابط داخلی و بین المللی سایر کشورهااست.
بر اساس اصول اولیه حاکم بر روابط بین الملل، دولت آمریکا مسئول اجرای تعهدات بین المللی آن کشور است و تحولات سیاسی داخل آمریکا و ارتباطات میان قوای مقننه و مجریه آن کشور نمی تواند توجیهی برای اهمال و یا استنکاف از اجرای تعهدات بین المللی آن کشور محسوب شود.

قاسمی ادامه داد : رئیس جمهور ایالات متحده در برجام پذیرفته و تعهد کرده است که با استفاده از کلیه اختیارات خود، از قانونی و اجرایی شدن موارد مخالف برجام، منجمله مصوبه اخیر کنگره، جلوگیری نماید.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که به توافقات بین المللی خود پایبند است ولی برای کلیه شرایط پیش بینی های متناسب را به عمل آورده و آمادگی لازم برای پاسداری مؤثر، قوی و مدبرانه از حقوق مردم ایران در هر شرایطی را ایجاد کرده است.

قاسمی در پایان افزود: وزارت امور خارجه، رفتار دولت آمریکا در این زمینه را به صورت دقیق رصد نموده و گزارشی کامل به هیئت نظارت بر اجرای برجام به منظور تصمیم گیری و اقدام مقتضی ارائه خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوباره حرفاش رو باور کنیم ؟

    • بدون نام

      ادم عاقل از سوراخ یه بار گزیده میشه

    • بدون نام

      خخخخخخ

    • بدون نام

      روحانی مچچکریم

    • بدون نام

      حسن کلید مغسیییی

    • بدون نام

      خدا به خیر کنه باز تحریم ها دوباره شروع شد :-)

    • بدون نام

      امریکا شیطان بزرگ است. چرا حرفهای امام را فراموش کرده اید.از شیطان توقع پایبندی به قول و قرار،دوستی،انسانیت،مردانگی،....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بهمن همتی

      دولت باید از کارشناسان اقتصادی و سیاسی کمک بگیره که چجوری مقابله کنه با این کارهای آمریکا ها. خب خدایش ایران به تعهد هاش پایبند ه اونها شیشه خورده دارن. به نظر من با آمریکا ها گرو کشی کنند اول یه چیزی از آمریکا ها بگیرن بعد ایران اقدام کنه

    • مصطفی

      مشکلات اقتصادی مردم فقط 10 الی 20 درصدش به تحریم مربوطه

    • بدون نام

      اش به حمين خيال باش اونا تحريم مي کنند

    • خاسر

      قول اوباما به ایران همانندقول مسئولین به مردم است،چون باورش سخت است.

    • mohamaad

      عاقبت گوش ندادن به توصیه ها و رهنمودهای رهبری میشه این

    • بدون نام

      اونقدر برجام برجام کردند آخرش خوردنش تحویل بگیرید آقااااایون

    • بدون نام

      روحانی و اعوان و انصارش همگی در صدد عوام فریبی مردم هستند ، مردم فهیم کشورمان از شما که به عنوان سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امورخارجه تشریف دارید، خیلی بهتر اوضاع بین المللی را رصد می نمایند و آمریکا از شما بهتر می شناسند . شما که تمام امیدتان به شخص کدخدا است .

    • بدون نام

      خیلی سادس نمیدونم چرا. تعجب کردین امریکا هر چی گفت پرزیدنت روحانی گفت چشم اورانیوم غنی شده رو خارج کرد قلب راکتور اراک رو بتن کرد ۱۲ هزار سانتریفیوژ متوقف کرد دیگه چرا باید امریکا پایبند باشه،کسی که از شما چیزی نخواد چیزی هم به شما نخواهد داد

    • بدون نام

      خححخخح

    • بدون نام

      به امید قول اوباما موندید؟؟؟!! عقل دارید؟؟ مدیریت ضعیفه وگرنه اقتصاد درست بود .

    • بدون نام

      یادی هم بکنیم از اون عزیزی که میگفت تحریم ها فقط روی کاغذ هستند،یادت بخیر با سواد.حالا باید آبو بریزیم اونجایی که میسوزه

    • بدون نام

      فروش امتیاز بر ف خانگی دومیلیون شده چرا کسی نیست چون باید حقوق نجومی باید گرفت دست خوش کلید دار رحم نکردی به مر دم بدبخت

    • بادبی

      به جهنم مگه از این بدبخترم میشیم.والا مردم واسه سیر کردن شکم بچه هاشون تا کمر میرن تو سطل زباله ها.

      پاسخ ها

      • کاپیتان

        یاد نقل قول از فامیل دور افتادم که میگفت:"هروقت احساس میکنم که دیگه بدبخت تراز این نمیشیم..دوباره مسئولین روز بعد سورپرایزمون میکنن."وهمچنان قصه ادامه دارد

    • بدون نام

      ما نیاز با برنامه روی اقتصاد خودمان کار کنیم.همان کاری که در 8سال جنگ انجام شد.اگر به همان روال بعد از جنگ پیش می رفتیم الان خیلی جلو بودیم.
      انید به این کشور و ان کشور نباید داشت.حداقل کشاورزی،پوشاک، بهداشت و درمان را را می توانیم بخوبی روی کشور خودمان کار کرد.
      باید با اتحاد،برنامه ریزی دقیق و حسابگری دقیق از مسءولین این مرحله را گذراند

    • بدون نام

      من به روحانی رای نمی دهم
      فقط سعید جلیلی

    • کیانا

      صرفنظر از هر پیشنهاد و انتقاد و ایراد - یا تحسین نمودنها از حالا به بعد لازم تر و حساستر اینست که با عظم ملی توسط دولتمداران- مطابق مقررات بین المللی پیش برویم تا ایراد و کوتاهی و تقصییر به خودمان بر نگردد.....

    • حبیب

      خدارا صد هزار مرتبه شکر که همه چی داریم، کوه ،دشت،جنگل، دریا،خاک خوب، رودخانه ها،کشاورزی،معادن، مردم خوب با فکر های خوب و مغز هایی که تو دنیا نظیر نداره از لحاظ هوش ،قدرت وخلاقییت ونو اوری، کشوری جوان و ..... .........
      با ایمان و اتحادو همراه با تکیه به رهبری می سازیم انچه را که احتیاج داریم، انچه که موجب امنیت دین ،مردم وناموسمان است و............... .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج