جاباما
۴۳۳۴۸۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نوسانات بازار ارز، قیمت سکه را سینوسی کرد

در حالی قیمت سکه در ابتدای هفته گذشته معادل یک میلیون و ۱۱۴ هزار تومان بود، در پایان هفته با افزایش ۱۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۱۲۴ هزار تومان رسید، اما با قطع این روند امروز قیمت هر عدد سکه با کاهش ۹ هزار تومانی به رقمی حدود یک میلیون و ۱۱۵ هزار تومان رسیده است.

خبرگزاری ایسنا: در حالی قیمت سکه در ابتدای هفته گذشته معادل یک میلیون و ۱۱۴ هزار تومان بود، در پایان هفته با افزایش ۱۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۱۲۴ هزار تومان رسید، اما با قطع این روند امروز قیمت هر عدد سکه با کاهش ۹ هزار تومانی به رقمی حدود یک میلیون و ۱۱۵ هزار تومان رسیده است.

محمد کشتی‌آرای - رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، با اشاره به این‌که شرایط بازار داخلی با وضعیت بازار جهانی فرق می‌کند و روابط بین دلار و سکه از بازار جهانی متمایز است، اظهار کرد: هر نوسان یا افزایش قیمت دلار در بازار داخل بر روی قیمت طلا منتقل می‌شود و ما شاهد حرکت نوسانی قیمت سکه طی یک هفته گذشته در بازار بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در مورد نوسانات قیمت ارز باید اشاره کنیم که این تغییرات به مدت سه هفته آغاز شده و به قبل از انتخابات آمریکا باز می‌گردد به گونه‌ای که دامنه نوسانات ظرف یک ماه اخیر معادل ۱۸۰ دلار بوده که طی هشت الی ۹ ماهه گذشته بی‌سابقه است.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با بیان این‌که قیمت جهانی طلا در سه هفته گذشته روند نزولی داشته، خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت فعلی طلا مشخص است و از نرخ بهره آمریکا و قیمت دلار تاثیر می‌پذیرد. علاوه بر این نشست اوپک هم باعث افزایش قیمت طلا و کاهش قیمت دلار شده به گونه‌ای که طی هفته گذشته شاهد افزایش ۲۰ دلاری قیمت طلا بوده‌ایم.

کشتی‌آرای با اشاره به وضعیت بازار داخلی عنوان کرد: طی چند روز گذشته دلار شرایط نوسانی را تجربه کرده است که تاثیر عمده‌ای بر روی قیمت طلا داشته است، اما آنچه باید در مورد بازار طلا و سکه عنوان کنیم این است که تقاضای چندانی در بازار وجود ندارد و فاصله معنادار قیمتی بین بازار داخلی با قیمت جهانی ایجاد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج