جاباما
۴۳۳۶۴۹
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

امام جمعه کاشان:

آمریکا هنوز ماهیت ملت ایران را نشناخته است

امام جمعه کاشان در واکنش به تمدید ۱۰ ساله تحریم های ایران توسط سنای آمریکا گفت: دولتمردان و سیاستمداران صهیونیستی و آمریکایی هنوز ماهیت مقتدر امت اسلام و ملت ایران را نشناخته اند.

خبرگزاری مهر: آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان، در واکنش به تمدید تحریم های ضدایرانی تا سال ۲۰۲۶ توسط سنای آمریکا اظهار داشت: برخی خواص که معتقدند با آمریکا باید مذاکره کرد، در برابرش زانو زد و تسلیم شد اما باید آگاه باشیم که خباثت از سراسر وجود شیطان بزرگ جاری است.

وی با اشاره به اظهارات سخنگوی کاخ سفید مبنی بر در اختیار داشتن ابزار برای مقابله با جمهوری اسلامی به دلیل عدم رعایت حقوق بشر و عدم تبعیت از قوانین و مصوبات شورای امنیت، خطاب به دولتمردان آمریکایی گفت: اگر شما طرفدار حقوق بشر هستید، پس جنایات آل سعود با هدایت و پشتیبانی چه کسانی صورت می گیرد و بازداشت و آزار و اذیت زنان و کودکان فلسطینی با حمایت چه دولتی انجام می پذیرد.

امام جمعه کاشان بیان داشت: امت اسلام یک هزار و ۴۰۰ سال است که تحت تحریم اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مستکبران از بنی امیه و بنی العباس تا به امروز بوده اند اما هیچگاه شیعه در برابر زورگویان تسلیم نشده است.

آیت الله نمازی با بیان اینکه فرهنگ تشیع عزت مداری و جهاد با دشمنان است تأکید کرد: عاشورا راه را برای شیعه و ملت ایران مشخص کرده است که همانا حفظ و استمرار شعار «هیهات من الذله» است.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ایام هفته بسیج به تعابیر امام راحل در خصوص بسیج اشاره کرد و گفت: امروز حفظ این فرهنگ را در کشورهایی نظیر عراق و سوریه مشاهده می کنیم و همانطور که مشخص است ارتش این کشورها بدون حمایت نیروهای مردمی و بسیچ امکان پیروزی بر داعش را ندارد.

امام جمعه کاشان همچنین با تبریک روز دانشجو به جامعه دانشگاهی کشور بر لزوم اهتمام به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این عرصه تأکید و ابراز داشت: رسالت بزرگی بر دوش دانشجویان و اساتید است که به کارگیری تمام ظرفیت های مادی و معنوی در راستای پیشرفت و توسعه علمی، صنعتی و مادی کشور همراه با رشد معنوی، اخلاقی و سیاسی از این جمله است.

وی به برگزاری باشکوه مراسم اربعین در کشورهای مختلف جهان نیز اشاره کرد و سکوت رسانه های غربی در برابر این اتفاق را نشانه خشم آنان از حماسه پیروان مکتب اباعبدالله الحسین(ع) دانست.

آیت الله نمازی همچنین سایر مناسبت ها مانند هفته وقف را نیز گرامی داشت و نمازگزاران را به لزوم توجه به این عمل ارزشمند توصیه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان آمریکاییا با این حرکت میخاد ایران بصورت ضمنی اعتراف بکنه که از برجام کنار رفته و این به معنی داشتن انرژی اتمی غیر صلح امیز هست و در اونصورت همه ی جهان وارد مبارزه با تروریسم خیالی میشوند

    • بدون نام

      گفتوگو به معنی تسلیم شدن و زانو زدن نیست چین وروسیه بزرگترین دشمنان امریکا هستن و بیشترین تبادلات اقتصادی رو هم دارند

    • ایرانی وطن پرست

      من از همینجا به آمریکای جنایتکار هشدارمیدهم که سربه سر ملت بزرگ ایران نگذارد ولجبازی نکند که عاقبت خوشی برایش ندارد.ملت ایران زیر بار زور نخواهدرفت وازشهادت هم باکی ندارد.فقط کافیست رهبرمان حکم جهاددهدتا آمریکا رابه زانو درآوریم وبه غلط کردن والتماس وادار کنیم

    • بدون نام

      آقای عبدالنبی محترم!!!مردم در عین حال که دینشون رو دوست دارن زندگی هم میخوان رفاه هم میخوان آسایش هم میخوان مردم میخوان که شرمنده زن و بچه شون نباشن میفهمی یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

    • رضا

      ازخودتان مایع بزارید ما فعلا سرگرم انفولانزا مرغی هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج