۴۳۳۶۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لوئیز: شخصیت‌مان را مقابل پرسپولیس نشان دادیم

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تأکید کرد، تیمش مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشته و شخصیت خود را نشان داده است.

خبرگزاری تسنیم: رودولفو لوئیز پس از شکست یک بر صفر ماشین‌سازی مقابل پرسپولیس در خصوص این بازی اظهار داشت: نتیجه بدی برای ما رقم خورد، اما بازی خوبی انجام دادیم. تیم ما هر روز و رفته رفته بهتر می‌شود و همان‌طور که دیدید در این بازی شخصیت ماشین‌سازی را نشان دادیم. بازیکنان ما عالی بازی کردند و همه با هم یک تیم بودند. تمام اعضای باشگاه با هم در این بازی جنگیدند، اما تا حالا نتایج به نفع ما رقم نخورده است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم با بازی‌های خوبی که در دیدارهای بعدی انجام خواهیم داد، بتوانیم نتیجه هم رقم بزنیم. ما با 10 بازیکنی که در این بازی داشتیم، یک تیم بودیم و همه تیم در این بازی زحمت کشیدند.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به این پرسش که ماشین‌سازان چقدر شانس ماندن در لیگ برتر را دارند، گفت: اول از همه باید بگویم جای ما اینجای جدول نیست و به نظرم ما شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر داریم. من، رسول خطیبی و همه کادرفنی امیدواریم تا تیم ماشین‌سازی در لیگ برتر بماند. فکر می‌کنم ماندن در لیگ برای ماشین‌سازی ممکن است.

رودولفو لوئیز با بیان اینکه ماشین‌سازی باعث بازگشت او به فوتبال ایران شده است، تأکید کرد: ما مقابل پرسپولیس شانس بزرگی را از دست دادیم. در این بازی پنالتی‌مان از دست رفت، اما این شروع خوبی برای تغییر و بازگشت است.

در این نشست خبرنگاران به حاضر نشدن رسول خطیبی در نشست خبری قبل و بعد از بازی اعتراض کردند که مدیر رسانه‌ای تیم ماشین‌سازی توضیح داد که خطیبی به دلیل کمر درد در نشست خبری حاضر نشد و روز گذشته هم پرواز این تیم به تهران با نشست خبری همزمان شده بود.

لوئیز درباره غیبت آندرانیک تیموریان در ترکیب ماشین‌سازی و اینکه آیا برای بازگرداندن او برنامه‌ای دارند یا نه، اظهار داشت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما 25 بازیکن داریم و همه به جز مصدومان می‌توانند بازی کنند. این یک انتخاب بوده و ما این‌طور تصمیم گرفتیم که تیموریان در فهرست تیم نباشد.

مربی تیم ماشین‌سازی درباره هفت شکست پیاپی این تیم و اینکه آیا احساس امنیت شغلی می‌کند یا نه، اظهار داشت: هرکسی می‌خواهد برنده باشد. ما نیاز داریم که برنده باشیم و به امتیاز نیاز داریم که در لیگ برتر بمانیم و هرکاری برای ماندن خواهیم کرد. من از حضور در اینجا احساس خوبی دارم و می‌خواهم به خطیبی کمک کنم و از حضور در کنار او احساس خوبی دارم. اگر حسم خوب نبود، اینجا نبودم. من نمی‌توانم جادو کنم و اینجا نیستم تا از آستینم خرگوش در بیاورم، اما می‌خواهم کمک کنم و برای همین اینجا هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج