۴۳۳۶۹۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

غیاثی: پنالتی ماشین‌سازی درست نبود

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: پنالتی اعلام شده به سود ماشین‌سازی در بازی پرسپولیس درست نبود زیرا خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داد.

خبرگزاری فارس: سیدرضا غیاثی در مورد عملکرد محمدرضا فغانی داور بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی گفت:‌ در روزی که محمدرضا فغانی نیاز داشت کمک‌هایش او را بیشتر یاری کنند آنها چنین کاری نکردند امروز ناظر مالزیاییی AFC در وزرشگاه حضور داشت تا نحوه قضاوت فغانی را آنالیز کند و او را در الیت داوران آسیا قرار دهد.

وی ادامه داد: متأسفانه کمک داوران امروز بد کار کردند کمک داور دوم ظهیری حداقل سه آفساید اشتباه اعلام کرد و کمک داور اول محمدرضا منصوری که یکی از بهترین کمک داوران جهان و ایران است به اشتباه به سود ماشین‌سازی پنالتی اعلام کرد. در حرکات آهسته تلویزیونی مشخص شد که کفش بازیکن ماشین‌سازی پشت محوطه جریمه از پایش بیرون آمده که نشانه خوبی برای این بود که خطای پنالتی بیرون از 18 قدم رخ داده است. اما کمک داور فغانی را به سمت نقطه پنالتی هدایت کرد. اگر هم برخی بگویند بازیکن پرسپولیس با دست مهاجم ماشین‌سازی را هل داده باید بگویم در آن صحنه مهاجم پرسپولیس فشاری با دستش به بازیکن ماشین‌سازی وارد نکرد.

وی در مورد خراج بازیکن ماشین‌سازی هم گفت: اخطار دومی که به بازیکن ماشین‌‌سازی داده به خاطر اعتراضش بود تا خطایش و اخراج او هم درست بود.

وی در مورد اینکه برانکو نسبت به کارت‌های زردی که به بازیکنان پرسپولیس داده شد معترض بود، گفت:‌ امروز روز خاصی برای فغانی بود و به هیچ وجه او نمی‌خواست که کارت‌های زرد بی‌مورد به بازیکنان بدهد زیرا می‌دانست در این صورت امتیاز از او کسر می‌شود بنابراین به این گفته برانکو اعتقادی ندارم و کارت‌های زرد به بازیکنان پرسپولیس درست بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان کیسه های سوراخ میگن پنالتی صددرصد بوده ،کلا بر خلاف مردم تصمیم میگیرن و حرف میزنن انگار از ی کره ماه آمدن شیش تایی ها سوراخ

    • امین

      تکل از پشت اخراج داره اسا

    • بینام

      این غیاثی هم توی فضا داره قدم‌ میزنه .عزیز آقا دیگه مشخصه طرفدار کدوم تیمی غیاثی جون.خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج