۴۳۳۷۷۴
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

سناتور آمریکا: میتوانیم ایران را به‌هر کاری وادار کنیم

یک قانونگذار آمریکایی بعد از دیدار با رئیس‌جمهور منتخب کشورش گفت که واشنگتن می‌تواند با توان تحریمی‌اش ایران را به انجام کارهاش مطلوبش وادار کند و حفظ توافق هسته‌ای با تهران ضرورتی ندارد.

خبرگزاری فارس: «دیوید پردو»، نماینده ایالت «جورجیا» در مجلس سنای آمریکا بعد از دیدار با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا گفت که ایالات متحده می‌تواند از توان تحریمی‌اش برای وادار کردن ایران به انجام هر کاری استفاده کند.

وی همچنین در جمع خبرنگاران گفت که آمریکا نیازی به توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ برای دستیابی به اهدافش در قبال تهران ندارد.

«پرود» گفت: «معتقدم ایالات متحده از لحاظ توانایی تحریم به اندازه کافی قوی هست که بتوانیم آنها را به نقطه‌ای برسانیم که می‌خواهیم با آن توافق به آنجا برسیم.»

وی اضافه کرد: «کاری که ما تلاش می‌کنیم انجام دهیم ترغیب رئیس‌جمهور منتخب به آغاز آن مباحثات است، چون من معتقدم توافق فعلی قابل قبول نیست و نمی‌توان آن را ادامه داد.»

اظهارات «پرود» یک روز بعد از تصویب طرح تمدید ۱۰ ساله «قانون تحریم‌های ایران» در مجلس سنا مطرح می‌شود. این طرح روز پنجشنبه با ۹۹ رأی موافق و بدون رأی مخالف به تصویب رسید.

مجلس نمایندگان آمریکا هم قبلاً این طرح را با ۴۱۹ رأی موافق و تنها یک رأی مخالف تصویب کرده بود.

مصوبه کنگره آمریکا برای تمدید ۱۰ ساله قانون تحریم‌های ایران اکنون بایستی برای تبدیل شدن به قانون برای باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا ارسال شود. کاخ سفید امشب اعلام کرد انتظار می‌رود اوباما مصوبه کنگره را امضا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیویدپرسه بیشترازکوپنت حرف میزنی اگه دیویدپرچهار _دیویدپرپنجم بیادهیچ غلطی نمیتونین بکنین پس گنده بافی نکن نخندی وگرنه بایدبخوابی

    • بدون نام

      خدایا ما را از شیاطین داخلی و خارجی حفاظت بفرما

    • بدون نام

      چرا که نه؟مملکتی که توش اختلاسه و هیچ پشتوانه اقتصادی جز نفت نداره و حتی بودجه سالیانه خودشو نمیتونه تامین کنه رو به هر کاری میشه وادار کرد.

    • بدون نام

      فکرمیکنین باتصویب تحریم 10ساله ی جدیدتون میتونین ملت ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روبه زانودربیارین که هرچی شمابگین ماهم بگیم چشم/هنوزبسیجیان جان برکف حضرت ایت الله العظمی امام خمینی ره وحضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای دامت برکاته درعرصه ایران زمین آماده ی جان فشانی درراه دستاوردهای انقلاب اسلامی هستن وجاخالی نکردن که به خواسته های غیرمنطقی شماامریکایاتن بدهیم/وای اگه امام خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواندکه جوابم دهد

    • ایرانی

      شکر خورد

    • بدون نام

      اون روزایی که خود بسیجیا خدا خدا میکردند جنگ با عراق تموم بشه رو شما جوونهای غیرتی یادتون نیست.من یک خانم هستم و البته نزدیکانم در جنگ شرکت داشتند.اینقدر بر طبل جنگ نکوبید.اون موقع دلار هفت تومن بود و ذخایر مملکت پر.الان همه منابع رو نابود کردند دلار شده 4700 تومن اختلاس ... مردم میگن چرا بچه های ما کشته بشن بچه های اقاییون در سواحل قناری تفریح کنند؟؟ نه این جنگ مثل جنگ قبل نخواهد بود.دلخوش نباشید.

    • محمد

      با کامنت 11:37دقیقه دوست عزیز کاملا موافقم گل گفتی خدایش

    • بدون نام

      ایران در برابر امریکا کوتاه بیاد نیست.اینم تجربه ای باشه برای اونایی که که امریکا خوبه.
      مرگ برامریکا

    • کیوان

      خانوم ۱۱:۳۷ اولا مطمئن باش آمریکا به هیچ عنوان به ایران حمله نخواهد کرد زمان بوش هم از این حرفها زیاد میگفتند ولی آخر سر دشمنان ایران رو در عراق و افغانستان (صدام و طالبان)نابود کردند و این دو کشور رو دو دستی تقدیم ایران کردند. دوما . آمریکا در هر زمان باید برای خود و متحدان خود دشمن فرضی بوجود آورد تا هم باج بگیرد و هم کالاهای نظامی و صنعتی خودش رو به آنها قالب کند زمانی کومونیسم بعد عراق بعد کره شمالی زمانی القاعده امروز هم داعش و ایران ٬ دشمنان فرضی آمریکا هستند(البته اینها مثل سریال برره از دشمن فرضی هم شکست خواهند کرد) . سوما . درسته بعضی از این مسئولین (نه همشون) کارهایی کردند که نباید میکردند و درسته که باید کشور ما آباد تر و بهتر از امروز باید میشد ولی باز هم در این کشور کسانی هستند که بدون چشمداشت مادی جانشان را در راه میهن قربانی خواهند کرد . سوای این که چه کسی حاکم مملکت است یا اختلاس شده یا دلار هفت تومن است یا کدامین جزایر بعضی ها تفریح میکنند. در ضمن خانم ۱۱:۳۷ بسیاری از کسانی که در راه مملکت شهید شدند به خاطر سران حکومت شهید نشدند بلکه اهداف و اعتقادات آنها وسیع تر از جهان مادی بود

    • حمید

      این سناتور بد بخت جز. اونایی که نمی دونه ایران کجاست. فقط نشسته به خاطر خوش خدمتی به صهیونیستهاچشم بسته اراجیف بلقورمیکنه.

    • حمید

      ... بسیجیا تا لحظ اتمام جنگ نقل زبانشان به خاطرخاکشان ووطنشان ایمانشان امامشان وناموسشان ودرنهایتا ادب کردن متجاوز جنگ چنگ تا پیروزی بود. چطور شما این قداست را وارونه تعبیر می کنید. فکر کنم جز اونایی هستی که تا موقع دفاع از مملکتت پیش میاد فکر انور ابی

    • کارشناس

      مرحبا به خانم۱۱:۳۷ ــ بعد ایران همچی وارد میکنه اقتصادش به شدت ضعیفه..حرف این سناتور به دلایلی متاسفانع حقیقت داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج