۴۳۳۸۷۳
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

بازگشت نیکول کیدمن در پام اسپرینگز

جشنواره‌ی پام اسپرینگز که هرسال در شهر پام اسپرینگز ایالت کالیفرنیا برگزار می‌شود، بیشتر به فیلم‌های مستقل آمریکایی بها می‌دهد.

وب سایت فیلم نت نیوز: جشنواره‌ی پام اسپرینگز که هرسال در شهر پام اسپرینگز ایالت کالیفرنیا برگزار می‌شود، بیشتر به فیلم‌های مستقل آمریکایی بها می‌دهد. گفته می‌شود «شیر» یکی از همین فیلم‌هاست که کیدمن بعد از سال‌ها بازی جذابی در آن ارائه داده است.
بازگشت نیکول کیدمن در  پام اسپرینگز

مدیر این جشنواره، هارولد مزنر درباره‌ی اهدای جایزه‌ی ستاره‌ی بین‌المللی به نیکول کیدمن می‌گوید: «او یکی از بهترین و بااستعدادترین بازیگران زن دنیاست. نیکول کیدمن نقش‌های به یادماندی زیادی در فیلم‌هایی چون «ساعت‌ها»، «مولن روژ»، «کوهستان سرد»، «لانه‌ی خرگوش» و یک دوجین فیلم مطرح دیگر بازی کرده است. او در تازه‌ترین فیلمش، «شیر»، باز هم یک بازی شایسته‌ی تقدیر ارائه داده و در نقش سو بریرلی، زنی استرالیایی که سرپرستی دو پسر جوان هندی را به عهده می‌گیرد ظاهرشده است».

کیدمن پیش ‌از این در سال ۲۰۰۵ جایزه‌ی ویژه‌ی مدیر این جشنواره را دریافت کرده است. پیش از او هم جایزه‌ی ستاره‌ی بین‌المللی به خاویر باردم، هلن میرن و سرشا رونان اهداشده است.

«شیر» داستان یک پسربچه‌ی ۵ ساله‌ی هندی را روایت می‌کند که در قطاری گم می‌شود و از خانه‌اش کیلومترها فاصله می‌گیرد. او مدتی در خیابان‌ها دوام می‌آورد تا اینکه یک زوج استرالیایی ( با بازی نیکول کیدمن و دیوید ونام) سرپرستی او را به عهده می‌گیرند. وقتی این کودک بزرگ می‌شود، تصمیم می‌گیرد به دنبال والدین گم‌شده‌اش برود و به خانه‌اش برگردد.

فیلم اقتباسی است از کتاب «راه طولانی تا خانه» نوشته‌ی سارو بریرلی که گارث دیویس کارگردانی‌اش کرده است. دیو پتل (بازیگر «میلیونر زاغه‌نشین») در نقش بریرلیِ بزرگ‌سال و سانی پاوار نقش بچگی‌های او را بازی کرده‌اند.

جایزه‌ی ستاره‌ی بین‌المللی جشنواره‌ی پام اسپرینگز قرار است طی مراسمی در روز دوشنبه، دوم ژانویه، در مرکز جشنواره‌ی پام اسپرینگز واقع در شرق لس‌آنجلس به نیکول کیدمن اهدا شود.

علاوه بر کیدمن، قرار است به تام هنکس، کیسی افلک، روث نیگا و دیمین شزل کارگردان «لا لا لند» و ستارگان این فیلم، یعنی اما استون و رایان گاسلینگ، هم جوایزی در این دوره از جشنواره اهدا شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج