۴۳۳۹۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر

کارشناسان ما ۱۱ بازیکن منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر را برگزیدند، هفته دوازدهم با صدرنشینی پرسپولیس و صعود استقلال تا رده پنجم جدول به پایان رسید.

ورزش سه: هفته دوازدهم لیگ برتر دیروز به پایان رسید و در پایان این هفته پرسپولیس دوباره صدر جدول را از تراکتورسازی تبریز پس گرفت. با توجه به عملکرد خوب مهاجمان و هافبک ها سیستم تیم هفته را ۳-۴-۳ انتخاب کردیم. ۱۱ بازیکن منتخب از نگاه کارشناسان را مرور می کنیم:

دروازه بان

رشید مظاهری (ذوب آهن)

ذوب آهن موفق شد تا در بازی با پیکان بدون گل خورده یک پیروزی بسیار خوب را به دست بیاورد و با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در جایگاه چهارم قرار گرفت. مظاهری در این بازی عملکرد خوبی داشت و توانست با چندین عکس العمل خوب پیکانی ها را مغلوب کند. البته به جز مظاهری دروازه بانانی چون شهاب گردان، مانوئل فرناندز و لی اولیویرا عملکرد خوبی داشتند.

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر

مدافعان

مسعود ابراهیم زاده (گسترش فولاد تبریز)

مدافع چپ تیم کمالوند در بازی با سپاهان عالی عمل کرد، او هم توانست گل بزند و هم یک پنالتی گرفت تا در برد تیمش به طور کامل تاثیر داشته باشد.ابراهیم زاده البته در دفاع هم توانست روز خوبی داشته باشد. گسترش می توانست با نتیجه بسیار بهتری از زمین بیرون بیاید.

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر

فرشاد فرجی (صنعت نفت آبادان)

نفت آبادان در مشهد موفق شد با یک گل پیروز شود و البته برابر حملات تیم حریف به خوبی تاب بیاورد. فرشاد فرجی مدافع تیم صنعت نفت آبادان در این بازی به خوبی توانست به همراه حسین بغلانی عمل کند و نمره قابل قبول بگیرد.

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر

رامین رضاییان (پرسپولیس)

رامین رضاییان پس از محرومیت انصاری و کوچ ماهینی به کنار سید جلال حسینی، مدافع راست پرسپولیسی ها شد. او در این بازی موفق شد پاس تک گل سه امتیازی را بدهد و بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. البته او نشان داد که بازیکن ۹۰ دقیقه ای نیست اما برای اولین بازی فیکس خوب بود.

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر

هافبک ها

سلمان بحرانی (استقلال خوزستان)

هافبک بوشهری آبی های خوزستان برای دومین بار در ترکیب اصلی پورموسوی قرار گرفت. او در بازی با ماشین سازی توانست گلزنی کند و در بازی این هفته برابر سایپا عملکرد بسیار خوبی داشت. بحرانی در خط هافبک عملکرد قابل قبولی داشت و همچنین توانست یک پنالتی بگیرد.

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر

مهدی مهدی پور (ذوب اهن اصفهان)

هافبک دفاعی ذوبی ها در بازی با پیکان عالی عمل کرد، دیداری که زیر باران انجام شد توانست به خوبی جنگ میانه میدان را از بازیکنان تیم حریف ببرد. او در این بازی البته دو پاس گل داد تا تاثیر مستقیم در برد پرگل تیمش داشته باشد.

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر

وحید امیری (پرسپولیس تهران)

وحید امیری با ضربه سر زیبای خود سانتر دقیق رامین رضاییان را تبدیل به تنها گل پرسپولیس برابر ماشین سازی کرد تا شاگردان برانکو بازی را با پیروزی به پایان برسانند. هافبک چپ پای پرسپولیس که در جریان این بازی نمایش فوق العاده ای داشت، شادی سومین گل زیبای خود را به اعضای خانواده اش که در جایگاه تماشاگران حضور داشتند تقدیم کرد.

امیری که در ابتدای فصل با کش و قوس زیاد پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده، در دیدارهای گذشته ارزش های خود را به خوبی نشان داده است.

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر

جابر انصاری (استقلال تهران)

هافبک تبریزی آبی پوشان ستاره تیمش برابر صبای قم بود، جابر انصاری پاس هر دو گل استقلالی ها را داد تا نشان دهد می تواند یک گلساز موفق در تیمش باشد.استقلال تهران با این برد توانست تا رتبه پنجم بالا بیاید.

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر

مهاجمان

ساسان انصاری (فولاد خوزستان)

مهاجم فولاد خوزستان در بازی با نفت فوق العاده عمل کرد و موفق شد در این بازی هت تریک کند. او گل اول را با زیرکی توانست بزند و دو گل بعدی را در فاصله ۳ دقیقه پایانی زد.انصاری با این هت تریک به صدر جدول گلزنان کوچ کرد تا بازهم پرسپولیسی ها برای از دست دادنش حسرت بخورند.

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر

مرتضی تبریزی (ذوب آهن)

مهاجم همدانی تیم ذوب آهن نیز توانست دومین هت تریک متوالی تیمش را انجام دهد. او در بازی با پیکان موفق شد سه بار دروازه رحمان احمدی را باز کند و البته با 8 گل در یک قدمی دیگر هت تریک کننده این هفته، انصاری برساند.گلزنی و خطرناک بودن تبریزی مطمئنا تاثیر فراوانی در موفقیت ذوب آهن داشته است.

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر

کاوه رضایی (استقلال تهران)

مهاجم کرمانشاهی تیم استقلال تهران در بازی با صبای قم توانست عملکرد خوبی داشته باشد او هم گل اول تیمش را زد و هم روی گل دوم شاگردان منصوریان تاثیر داشت. این تمام فعالیت کاوه در میدان نبود. او توانست در پرس و فشار روی مدافعان صبا عملکرد خوبی داشته باشد تا اسم او را برای تیم منتخب کنار بگذاریم.

تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر

در ترکیب تیم منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر بودند بازیکنانی که می توانستند در جمع ۱۱ نفر اصلی قرار بگیرند اما به خاطر محدویت انتخاب از فهرست ۱۱ نفره بازماندند. نفراتی مثل ایوب والی و حمید بوحمدان از فولاد که هر دو تاثیر فراوانی در نتیجه رقم خورده داشتند به خصوص ایوب والی با آن گل زیبایی که به تور دروازه نفتی ها چسباند. در ذوب آهن علی حمام نمایشی استثنایی در زیر بارش شدید باران فولادشهر داشت و رفت و برگشت های او در کنار خط طولی واقعا پیکانی ها را عذاب داد. در ماشین سازی با وجود این که تیم تبریزی به روند ناکامی هایش ادامه داد اما ادسون هنریکه مدافع برزیلی روز پرفروغی از خود نشان داد. در استقلال می توان از علی قربانی نام برد که با وجود از دست دادن چند موقعیت گلزنی عالی نمایش بدی ارائه نداد. در تبریز و در مصاف با تراکتورسازی شهاب گردان در کنار محسن یوسفی از پدیده خوب ظاهر شدند به خصوص گردان که چند سیو عالی در نیمه نخست بازی داشت. در بنیان دیزل هم باتیستا برای گسترش فولاد هم حاج صفی برای سپاهان تلاشی ستودنی داشتند.به این جمع بازیکنان دیگری نیز می شد اضافه کرد چون لایق تعریف و تمجید به خاطر عملکردشان بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج