۴۳۴۱۳۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تصویری از گوشی موتو ایکس ۲۰۱۷ با بدنه فلزی

پیش از اینکه موتو زد عرضه شود، گوشی های سری ایکس به عنوان پرچمداران موتورولا شناخته می شدند، بنابراین عجیب نیست که با معرفی پرچمداران جدید زد کاربران در مورد سرنوشت خانواده موتو ایکس کنجکاو شوند.

وب سایت تک شات: با معرفی گوشی های سری موتو زد موتورولا در اوایل سال جاری میلادی، ذهن بسیاری از افراد به این سمت رفت که عاقبت گوشی های سری ایکس چه خواهد شد. پیش از اینکه موتو زد عرضه شود، گوشی های سری ایکس به عنوان پرچمداران موتورولا شناخته می شدند، بنابراین عجیب نیست که با معرفی پرچمداران جدید زد کاربران در مورد سرنوشت خانواده موتو ایکس کنجکاو شوند.
تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی

به لطف تصویری که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده، به نظر می رسد که یک گوشی جدید از سری موتو ایکس برای سال ۲۰۱۷ در حال ساخت است و به نظر می رسد با این تصویر موتورولا به کاربران اطمینان می دهد موتو ایکس جایگزین نخواهد شد. گفته می شود که تصویر زیر یکی از مدل های موتو ایکس ۲۰۱۷ است و ظاهراً این دستگاه به بدنه فلزی مجهز شده که تغییر مثبتی نسبت به گوشی های قبلی به حساب می آید.
تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی

همانطور که از تصویر پیداست، به نظر می رسد که این مدل با موتو Mod سازگاری ندارد و این قابلیت تنها مختص سری موتو زد بوده است و به نظر می رسد که در تصویر خبری از اتصالات مورد نیاز برای لینک شدن موتو Mod به دستگاه نیست.
تصویری از گوشی موتو ایکس 2017 با بدنه فلزی
تا اینجای کار هنوز حرفی از سایر قابلیت های این گوشی به میان نیامده است و با توجه به اینکه موتو زد یکی از پیشرفته ترین مدل های موتورولا برای امسال است، نمی توان مطمئن بود که رقابت با سایر گوشی های پیشرفته 2017 بهترین تصمیم بوده است. در هر حال همه این اطلاعات در حد شایعه هستند اما به احتمال زیاد اطلاعات و جزییات دقیق ترین در مورد آخرین محصول موتورولا به زودی منتشر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج