جاباما
۴۳۴۴۱۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

نیسان، ۱۸ دانش آموز را مجروح کرد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت: ظهر امروز در پی حادثه واژگونی یک‌دستگاه وانت نیسان حامل ۱۸ دانش‌آموز دختر و پسر بشاگردی،در محور بشاگرد به جاسک پس از تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی بلافاصله نیروهای اورژانس در محل حاضر شده و مصدومان حادثه را به بیمارستان جاسک انتقال دادند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت: ظهر امروز در پی حادثه واژگونی یک‌دستگاه وانت نیسان حامل ۱۸ دانش‌آموز دختر و پسر بشاگردی،در محور بشاگرد به جاسک پس از تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی بلافاصله نیروهای اورژانس در محل حاضر شده و مصدومان حادثه را به بیمارستان جاسک انتقال دادند.

دکتر عباس ابراهیمی افزود : واژگونی وانت نیسان حامل دانش آموزان که در محدوده ۸۰ کیلومتری شهرستان جاسک به وقوع پیوست سبب مجروح شدن ۱۸ سرنشین این خودرو شد؛ که با اعزام ۳ آمبولانس از پایگاه‌های شهری جاسک،نگر و سه راهی جاسک، مصدومان به بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) اعزام، و پس از انجام اقدامات درمانی بصورت سرپایی مداوا و همگی مرخص شدند .

دانش‌آموزان بشاگردی این حادثه در مدارس جاسک مشغول به تحصیل هستند که در این مسیر با سوار شدن در قسمت بار خودرو وانت نیسان در حال تردد بودند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دانش آموزان با نیسان تردد میکنن!! نیسان!

    • نازنین

      واقعا تأسف برانگیزه در کشور های دیگه درمورد حمل و نقل دانش آموزان مقررات بسیار سختی اعمال میشه و بصورت جدی هم اجرا میشود ولی در کشور ما دانش آموزان باید با وانتبار به مدرسه بروند

    • بهمت

      بله عزیزان اینم ازنیسان مون فقط این مونده بود ببینیم بعدی نوبت چیه که افسوس بخوریم ادم ایناروکه میخونه دردخودش فراموش میشه .

    • بینام

      خداراصدهزار مرتبه شکر که سالم هستن آفرین راننده نیسان تندتر برو چیزی زیاده جان انسان .مدالش میدادین .دفعه دگه سکه میدن اگر تندتر بری . البته اگر خودتم زنده باشی مرد حسابی از جون دیگران مایه میزاری الحق ایول.

    • بدون نام

      خخخخ چه جالب

    • عباد

      خب اره با نیسان وقتی والدین دستشون خالیه پول سرویس انچنانی ندارن مجبورن بچه هاشون رو با نیسان بفرسن نه مسخره کردن داره و نه خندیدن همون داتش اموزها هم وطن ما هستن درک کنید نه بخندید

    • hhh

      نیسان آبی بوده :-) :-) :-)

    • بدون نام

      خنده ی ما از روی تمسخر نیست، به این میخندیم که فقر تو کشور بیداد میکنه اون وقت آمارهای دروغ میدن به مردم

    • بدون نام

      نه قرمز بود

    • بدون نام

      دوست خوب مون نیسان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج