۴۳۴۴۷۶
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش جدی ایران به نقض برجام

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تمدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی در سنا قطعاً نقض برجام است، گفت: برای این مانع‌تراشی‌ها بسته‌های اجرایی و عملیاتی پیش‌بینی کرده‌ایم و جمهوری اسلامی راجع به این موضوع برنامه دارد.

خبرگزاری تسنیم: سید حسین نقوی در گفت‌و‌گویی با اشاره به تصویب طرح تمدید تحریم‌های ۱۰ ساله توسط سنای آمریکا اظهار داشت: تمدید تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی در سنا قطعاً نقض برجام و ایجاد مانع بر سر راه آن محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران حتماً این موضوع را مورد بررسی قرار داده و نسبت به آن واکنش جدی نشان خواهد داد، افزود: ما برای این مانع‌تراشی‌ها بسته‌های اجرایی و عملیاتی پیش‌بینی کرده‌ایم، جمهوری اسلامی راجع به این موضوع برنامه دارد و از آنجایی که این مصوبه باید به امضا رئیس‌جمهور آمریکا برسد، جمهوری اسلامی حتماً موضوع را رصد خواهد کرد و اگر این مصوبه اجرایی شود، قطعاً ما اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره نحوه اقدامات ایران در این زمینه گفت: خود برجام پیش‌بینی‌هایی کرده و ما از اهرم‌های قانونی برجام استفاده خواهیم کرد و علاوه بر آن، حقوق ملت را در حوزه هسته‌ای دنبال می‌کنیم. شاید یکی از راه‌هایی که جمهوری اسلامی ایران پیش‌روی خود قرار دهد، از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای باشد.

نقوی با اشاره به این که برجام به ثبت شورای امنیت سازمان ملل رسیده است، گفت: ما در برجام با ۱+۵ توافق کرده‌ایم و تعجب می‌کنیم که چرا اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی عضو ۱+۵ در مقابل لجاجت‌ها، عهدشکنی‌ها و نقض برجام آمریکایی‌ها ساکت نشسته‌اند. جای این سئوال باقی است که چرا اتحادیه اروپا که در مذاکره بوده در این زمینه اقدامی نمی‌کند؟ آیا یک عضو ۱+۵ می‌تواند هر رفتاری انجام دهد و بقیه اعضا تماشاگر این رفتار باشند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حقوق ملت؟ اعتبار این کلمه خیلی وقته واسه خرج کردن تموم شده
      انقدر از جیب ملت مایه نذارین

    • بدون نام

      اقدام اشتباه یعنی از سرگیری فعالیت هسته ای در حالی که هیچ تجهیزاتی نمونده
      اقدام اشتباه یعنی دوباره باعث تحریم شدن شدید ( نفت )
      اقدام اشتباه یعنی در شرایط تحریم شدید پول ملت رو بریزین تو چاه هسته ای

    • بدون نام

      این سوال از پوتین جون هم میتونی بکنی چرا با شما همصدا نشده.همه میگن در این ماجرا بدعهدی امریکا معلوم شد ولی یه سوال بی اعتمادی روسیه آیا مشخص نیست؟؟؟؟ آیا متحد راهبردی بدرد همین جا نمیخوره؟؟آیا متحد راهبردی ما شدن که فقط از ما باج بگیرن؟؟؟؟ التماس جرات

    • حمیدرضا

      شاید یکی از راه‌هایی که جمهوری اسلامی ایران پیش‌روی خود قرار دهد، از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای باشد. !!!!!!!!!!!!!!!!!! انصافاً خودت فهمیدی چی گفتی ؟

    • بدون نام

      اشتباه یعنی به شدت با امریکا لجبازی کردن که الان هرکاری بکنیم کم میاریم.همه اینها چندسال پیش میاس پیش گویی کنن.حتی یه کارشناس خبره هم نداریم.

    • محمد سلطان

      دوستان اشتباه نکنید وامریکا را اینقدر بزرگ نکنید اگر دقت کنید اوضاع درزمان تحریم خیلی بهتر بود واینقدر رکود وبیکاری هم نبود درثانی دراین مدتی که بجام صورت گرفته به لحاظاقتصادی هیچ فرقی با زمان تحریم نداشتیم.در ضمن از سرگیری فعالیتهای هسته ای به نفع کشور هست چون اینجوری طبق برجام ایران بای ۱۵سال فعالیت هسته ای رو کنار بزاره ولی اینجوری امریکا هیچ کاری نمیتونه بکنه به فرض اگر جنگ هم بشه بازنده خود امریکاست.

    • مجید

      دولت و مجلس یک کمیته مشترک برای واکنش به نقض برجام نشکیل دادند 4تا لاکپشت از طرف مجلس و4 تا حلزون از طرف دولت مبارکه

    • مجید

      واکنش به موشک باران داعش 3 روز واکنش به نقض برجام ؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج