۴۳۴۴۸۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

مونتلا: نیازی نیست باکا به کسی پاسخگو باشد

سرمربی تیم فوتبال میلان ایتالیا اظهار داشت که دلیلی برای این مسئله وجود ندارد که کارلوس باکا برای سفر به شهر سویل پاسخگوی کسی باشد.

وبسایت نود: تیم فوتبال میلان در هفته گذشته رقابت های سری آ ایتالیا در خانه امپولی به میدان رفت که در این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید. کارلوس باکا مهاجم میلان که به علت آسیب دیدگی در این دیدار غایب بود، همراه با سایر بازیکنان میلان نرفت و در سفری که به شهر سویل داشت بازی تیم های والنسیا و سویا را از نزدیک تماشا کرد.

ویچنزو مونتلا پس از دیدار این هفته تیمش در سری آ تأکید کرد که باکا همچنان از حمایت او و باشگاه برخوردار خواهد بود. مربی میلان درباره رفتار باکا به خبرنگاران گفت:

سفر به شهر سویل برای تماشای فوتبال؟ سفر باکا با اجازه باشگاه بوده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در غیاب کارلوس باکا، جیانلوکا لاپادولا در ترکیب میلان به میدان رفت و از این فرصت به خوبی استفاده کرد و دو گل از چهار گل میلان را به ثمر رساند. مونتلا در ادامه از عملکرد این بازیکن تمجید کرد:

لاپادولا ثابت کرد که اگر باکا به هر دلیلی نتواند برای ما بازی کند، می تواند جانشین خوبی برای او باشد. لاپادولا عالی بازی کرد؛ او پیش از این هم سه گل برای تیم ما زده بود و بازی های خوبی انجام داده بود. گل های زده کارلوس باکا کمتر از اینست اما نمی توانم بگویم که او عملکرد بدی در این فصل داشته است. باکا مصدومیت جزئی دارد و در صورتی که آماده باشد برای ما بازی خواهد کرد.

میلان که در حال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد، در این هفته باید به مصاف کروتونه برود؛ تیمی که از ۱۴ بازی خود تنها یک پیروزی کسب کرده است. اما مونتلا معتقد است ارزش پیروزی برابر تیم هایی که در منطقه خطر حضور دارند با پیروزی بر تیم صدرنشین یوونتوس یکی است. وی در این باره توضیح داد:

ما به جایگاه تیمها در جدول نگاه نمی کنیم. پیروزی یعنی اینکه ما سه امتیاز را به خانه می بریم که ارزش امتیازات آن با پیروزی برابر یوونتوس مساوی است. بنابراین، باید تمام تمرکز خود را روی بازی با کروتونه بگذاریم. بعلاوه، ۱۴ بازی را نمی توان خیلی ملاک قرار داد، هنوز فقط یک سوم از بازی های لیگ را پشت سر گذاشته ایم و ما نمی توانیم پیش بینی کنیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. ما باید فقط به کار خودمان متمرکز شویم و سعی کنیم به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جعفر

      عشق رویایی من میلان. زنده باد روسونری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج