۴۳۴۴۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حضور رئیس‌ جمهور در جلسه علنی امروز مجلس

براساس برنامه‌های اعلام شده درباره جلسات این هفته مجلس شورای اسلامی، حسن روحانی رئیس‌جمهوری امروز برای تقدیم لایحه بودجه سال ۹۶ به میدان بهارستان می‌رود.

روزنامه دنیای اقتصاد: براساس برنامه‌های اعلام شده درباره جلسات این هفته مجلس شورای اسلامی، حسن روحانی رئیس‌جمهوری امروز برای تقدیم لایحه بودجه سال ۹۶ به میدان بهارستان می‌رود.
این چهارمین لایحه بودجه‌ای است که حسن روحانی در دوره ریاست‌جمهوری خود تقدیم پارلمان می‌کند. بر این مبنا، روحانی سه لایحه بودجه سال‌های ۹۳، ۹۴ و ۹۶ را در موعد مقرر یعنی نیمه آذرماه به مجلس برده و تنها در ارائه یک لایحه بودجه یعنی لایحه بودجه سال ۹۵ کل کشور تاخیر یک ماهه داشته است.

پیش از این محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در مورد تاریخ تقدیم لایحه بودجه ۹۶ گفته بود: این لایحه سر موعد مقرر به مجلس تقدیم می‌شود. او همچنین درباره تاخیر در ارائه بودجه سال ۹۵ توضیح داده بود: فقط سال گذشته به دلیل اینکه لایحه بودجه را براساس برجام و پسابرجام تعریف کرده بودیم، نمی‌خواستیم تا زمانی که توافقی صورت نگرفته، آنان بفهمند که ما بودجه را براساس برجام بسته‌ایم و روی آن، حساب باز کرده‌ایم.

روحانی ۱۶ آذر به دانشگاه تهران می‌رود

همچنین به گزارش «ایسنا» حسن روحانی در آخرین سال ریاست‌جمهوری خود در دوره اول همزمان با روز دانشجو در جمع دانشجویان، در دانشگاه تهران حاضر می‌شود. سال گذشته نیز روحانی به مناسبت ۱۶ آذر در دانشگاه صنعتی شریف حاضر شده بود.
همزمان سیدسلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور، درباره آمادگی وزارت کشور برای برگزاری مراسم ۱۶ آذر در سراسر کشور اظهار کرد: این مساله در جلسه روز گذشته شورای معاونان وزارت کشور مطرح و تاکید شد که وزارت کشور از هر گونه سخنرانی، تجمع و گردهمایی که مجوز قانونی گرفته باشد حمایت خواهد کرد و امنیت آن‌ را تامین می‌کند. در خبری دیگر به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت کشور در اطلاعیه‌ای بر حمایت از همه تجمعات و سخنرانی‌های دارای مجوز قانونی تاکید کرد. همچنین به گزارش «ایرنا» وزارت کشور از رسانه‌ها خواست از انعکاس اخبار غیردقیق درباره سخنرانی‌های قانونی پرهیز کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج