جاباما
۴۳۴۵۴۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

روحانی وارد صحن علنی مجلس شد

رییس جمهوری اسلامی ایران برای تقدیم لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور صبح امروز - یکشنبه- وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.

خبرگزاری ایرنا: رییس جمهوری اسلامی ایران برای تقدیم لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور صبح امروز - یکشنبه- وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در بدو ورود به صحن علنی مجلس شورای اسلامی مورد استقبال علی مطهری نایب رییس مجلس و جمعی از نمایندگان قرار گرفت.
رییس جمهوری قرار است پیش از تقدیم آخرین لایحه بودجه دولت یازدهم، جزییات، عملکرد قانون برنامه و همچنین میزان پیشرفت کشور درچارچوب سیاست‌های کلی برنامه را تشریح کند و توضیحاتی در مورد ویژگی‌ها و رویکردهای مهم بودجه سال آینده به نمایندگان مردم ارائه ‌دهد و سپس آن را به رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم کند.
پس از تقدیم بر اساس بند ۱ ماده ۱۸۶ قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی بلافاصله چاپ و توزیع لایحه بودجه ۹۶ و پیوست‌ها و سوابق آن آغاز می‌شود و نمایندگان مجلس پس از توزیع لایحه ۱۰ روز فرصت خواهند داشت تا پیشنهادهای خود را در مورد بودجه سال آینده به کمیسیون های تخصصی مجلس ارائه دهند.
کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز ۱۵ روز زمان خواهند داشت تا گزارش خود را به کمیسیون تلفیق که برای بررسی لایحه بودجه تشکیل می‌شود، ارسال کنند.

کمیسیون تلفیق مجلس نیز به مدت ۱۵ روز لایحه بودجه و گزارش‌های دریافتی را بررسی می‌کند و در پایان این مهلت که البته با موافقت هیات رئیسه قابل تمدید نیز است، باید گزارش خود را در مورد این لایحه صحن علنی مجلس ارائه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید بهروزی از جهرم

      دولت حسن روحانی تنها دو راه داره .1استعفا دهد2قیمت دلار 5000تومان در بودجه سال آینده بزند چون قیمت دلار که بالا رود تولید کنندگان ایرانی تقویت میشوند و بیکاری حل میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج