جاباما
۴۳۴۶۲۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زمان رونمایی از پرچمدارهای سامسونگ و ال جی

در حالی که روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی را پشت سر می‌گذاریم باید آرام آرام منتظر معرفی چند پرچم‌دار جدید از غول‌های صنعت تلفن همراه دنیا باشیم.

وب سایت کلیک: در حالی که روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی را پشت سر می‌گذاریم باید آرام آرام منتظر معرفی چند پرچم‌دار جدید از غول‌های صنعت تلفن همراه دنیا باشیم.
زمان رونمایی از پرچمدارهای سامسونگ و ال جی
همواره پیش از معرفی پرچم‌دارها شایعه‌های بسیاری منتشر می‌شود که تایید یا تکذیب آن‌ها تنها با معرفی رسمی‌شان مقدور است. اما چندی است اطلاعات جالبی از دو پرچم‌دار پر سر و صدای سال ۲۰۱۷ به گوش می‌رسد که طبق برخی گزارش‌های غیر رسمی در نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهند شد.

سامسونگ و جبران مافات با Galaxy S8

سامسونگ پس از ضرر و زیان میلیارد دلاری گوشی‌های Note 7 خیلی زود دست به کار شد تا محصول جدید خود را خیلی زود‌تر از موعد هر ساله روانه بازار کند. هشتمین سری از گوشی‌های کهکشانی احتمالا با صفحه نمایش ۴K روانه بازار می‌شود. هرچند استفاده از صفحه نمایش ۴K در نمایشگر کم‌تر از ۶ اینچ خیلی نمی‌تواند تفاوتی با صفحه نمایش‌های QHD داشته باشد ولی گویا این کمپانی کره‌ای عمده بار تبلیغاتی خود را روی دوش این قابلیت احتمالی S8 خواهد گذاشت. از دیگر ویژگی‌های احتمالی Galaxy S8 می توان به تراشه Snapdragon 830 و ۶ گیگابایت رم اشاره کرد که حسابی می‌تواند سر و صدا به پا کند. البته این تمام ماجرا نیست و سامسونگ در نظر دارد تا ویژگی‌های جدیدی نیز به این گوشی اضافه کند که از جمله آن‌ها می‌توان به دوربین دوتایی (شالم یک لنز واید و یک لنز تله) و باطری بالای ۳۰۰۰ میلی آمپری قابل تعویض نیز از دیگر ویژگی‌های احتمالی پرچمدار جدید سامسونگ در نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

G6 همچنان سری ولی پر زرق و برق!

دیگر کمپانی کره‌ای در سکوت کامل پروژه G6 را پیش می‌برد. ال جی برای پرچم‌دار جدید خود از صفحه نمایش ۴K استفاده نخواهد کرد و همان QHD موفق خود در G5 را ادامه می‌دهد اما این‌بار با صفحه نمایش OLED خمیده، این را سایت ubergizmo می‌گوید ولی از سوی دیگر Chosun Biz این ادعا را رد کرده و طی گزارشی «محدودیت» در تولید را دلیل اصلی عدم استفاده ال جی از صفحه نمایش خمیده در پرچمدار جدید می‌داند. در G6 ضمن حفظ دوربین دوتایی در پشت بدنه، این‌بار شاهد طراحی جدیدی برای G6 خواهید بود، طراحی‌ای که گویا شامل استفاده از شیشه در قاب پشتی گوشی نیز می‌شود.
شاید LG به انتفادها از طراحی G5 گوش کرده و نمی‌خواهد در سال ۲۰۱۷ بازار را به رقبای خود واگذار کند. سنسور عنبیه چشم، فناوری شارژ سریع و سنسور اثر انگشت با سرعت عملکرد بالاتر نسبت به G5 از دیگر ویژگی‌های ذکر شده برای پرچمدار این غول کره‌ای است. هرچند طبق گزارش‌های منتشر شده در چند خبرگزاری کره جنوبی از ماژولار نبودن G6 صحبت شده ولی گویا LG برای امنیت بیشتر دستگاه‌هایش از باطری قابل تعویض استفاده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج