۴۳۴۶۴۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تولید سریال «فرزندان هرج و مرج»

خالق یکی از محبوب ترین سریال های شبکه سازنده «توجیه شده» و «او جی سیمپسون»، چراغ سبز ساخت پایلوت پروژه جدیدش را دریافت کرده است.

روزنامه بانی فیلم: خالق یکی از محبوب ترین سریال های شبکه سازنده «توجیه شده» و «او جی سیمپسون»، چراغ سبز ساخت پایلوت پروژه جدیدش را دریافت کرده است.
تولید سریال «فرزندان هرج و مرج»

به نقل از تی وی فناتیک، اگر دلتان برای دنیایی که کرت ساتر در سریال «فرزندان هرج و مرج» خلق کرد تنگ شده، این خبر مسلما شما را هیجان زده خواهد کرد.

شبکه اف اکس اعلام کرد که به ساتر چراغ سبز ساخت سریال پایلوت درام جدیدش را نشان داده که «مایانز ام سی» نام خواهد داشت و او آن را با همکاری شریکش الجین جیمز نوشته و تهیه می کند. با وجود اینکه این به این معنی نیست که صد در صد فصلی کامل از این سریال ساخته می شود و روی آنتن می رود، حالا می توان گفت یک قدم به ساخته شدن اسپین آفی از این سریال محبوب نزدیک تر شده ایم.

به مدت هفت فصل، «فرزندان هرج و مرج» ساتر که برنده جوایز گوناگونی هم شده، پربیننده ترین سریال درام ادامه دار شبکه اف اکس بود. این بازگشت به آن دنیا بی سابقه هم نیست. گروه مایان ها در طی هر هفت فصل سریال از بازیکنان شناخته شده و بازگشت کننده بودند و حالا سریال خودشان را به دست آورده اند.

ساتر درباره علاقه اش برای ساخت این سریال در حین مصاحبه ای برای تبلیغ سریال دیگرش «جلاد حرامزاده» که حالا کنسل شده است، به هالیوود ریپورتر گفته بود: «می خواستم یک صدای قدرتمند و خاص لاتینو پیدا کنم. چون فکر نمی کردم یک مرد سفیدپوست اهل جرسی باید بیاید و درباره فرهنگ و سنت های لاتین داستان بنویسد. الجین همان صداست.»

داستان سریال «مایانز ام سی» در دنیای بعد از جکس تلر، شخصیت اصلی سریال «فرزندان هرج و مرج» به وقوع می پیوندد. شخصیتی به نام ایزی رِیِس که عضوی از مایان هاست و لب مرز کالیفرنیا و مکزیک کار می کند، می خواهد از کارتل انتقام بگیرد و سعی دارد احترام زنی که دوستش دارد را به دست بیاورد.

ساتر مسئولیت کارگردانی اپیزود پایلوت سریال را بر عهده خواهد داشت و همراه جیمز تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود. کمپانی های فاکس ۲۱ تلویژن استودیوز و اف اکس پروداکشنز هم تهیه کنندگان سریال هستند و مراحل تهیه آن از ماه مارس آغاز خواهد شد.

برای کمی اطلاعات پس زمینه ای بیشتر درباره مایان ها، می توان سری به صفحه های اینترنتی مختص آن ها زد که نتیجه اش این می شود: کلوب موتورسیلکت مایان ها (مایانز ام سی) کالیفرنیای شمالی و تمام نوادا را همراه لاس وگاس کنترل می کند. رییس بخش اوکلند آن ها مارکوس آلوارز است و تمام اعضای آن ها لاتین تبار و به احتمال زیاد مکزیکی هستند. آن ها دو کارخانه هرویین و یک حلقه فحشا را نزدیک اوکلند اداره می کنند. علامت آن ها یک سمبل قبیله ای مایان هاست. روی پوست شان عبارت «Los Asesinos de Dios» حک شده که به معنی آدمکشان خدا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سریال پسران هرج و مرج را دیدم
      خیلی سریال خوبی بود
      اپیزود آخرش هم که درام را به نهایت رسوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج