۴۳۴۶۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: استعفای من را نپذیرفتند

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید به دنبال تقویت تیمش در نیم فصل است.

خبرگزاری ایسنا: حسین فرکی درباره ابقایش به عنوان سرمربی سایپا اظهار کرد: صبح دیروز جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا برگزار شد و در نهایت استعفای من را نپذیرفتند. البته من در جلسه حاضر بودم و در آنجا هم اصرار کردم که استعفای من را بپذیرند. با این حال پس از توضیحات من هیات مدیره تصمیم گرفت که به کارم به عنوان سرمربی تیم ادامه بدهم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است کادر فنی سایپا و یا کادر بازیکنان این تیم تقویت شوند گفت: به هر حال باید نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی کنیم و ببینیم اگر نیازی وجود دارد، در نیم فصل اقدام کنیم. اما درباره اضافه شدن مربی دیگری به کادر فنی باید بگویم قرار نیست فردی به جمع کادر فنی ما اضافه شود.

فرکی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به مصدومان تیمش گفت: متاسفانه در هفته‌های اخیر چند بازیکن تیم ما با مصدومیت مواجه بودند و نمی‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. به طور مثال مهدی ترابی از ناحیه انگشت دچار شکستگی شده بود و حامد شیری هم از ناحیه زانو مصدومیت داشت. چند بازیکن ما به دلایل مختلف و مصدومیت در کنار ما نبودند و همین موضوع باعث شد کمی در نتیجه‌گیری به مشکل بخوریم. البته می‌دانم برخی بازیکنان که ابتدای فصل جذب کردیم، عملکرد فصل گذشته خود را نداشتند. به طور مثال مسعود حسن‌زاده که ابتدای فصل به جمع ما اضافه شد چندین و چند باشگاه او را می‌خواستند یعنی او در اوج آمادگی بود که به جمع ما اضافه شد اما این روزها می‌بینیم که حسن‌زاده آمادگی فصل قبل خودش را ندارد. در همه تیم‌ها چنین اتفاقی رخ می‌دهد. گاهی بازیکنان وقتی جابه‌جا می‌شوند نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی مطلوب برسند.

فرکی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم بتوانیم روند تیمی‌مان را بهبود ببخشیم و از انتهای جدول فاصله بگیریم. فکر می‌کنم با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم و تقویت تیم در نیم فصل به زودی روند بردهای ما هم آغاز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج