۴۳۴۷۲
۲ نظر
۵۰۱۹
۲ نظر
۵۰۱۹
پ

برایان تریسی و چند درس ساده و سریع

۱۴ رهنمود زیر ایجاب می کند تا آمادگی پذیرش هرگونه تغییر ضروری را داشته باشید، از آنها عبرت بگیرید و پیشرفت کنید.

برایان تریسی و چند درس ساده و سریع

مجله موفقیت:

14 رهنمود زیر ایجاب می کند تا آمادگی پذیرش هرگونه تغییر ضروری را داشته باشید، از آنها عبرت بگیرید و پیشرفت کنید:

برایان تریسی و چند درس ساده و سریع

۱- ارزش

شیوه کارکرد شما پیوسته با بنیادی ترین ارزش ها و اعتقادات تان سازگار است. آنچه ارزش هایی را که به راستی به آنها باور دارید، بیان می کند، گفتار، کردار و گزینش هایتان به خصوص هنگام عصبانیت است.

۲- عادت

دست کم ۹۵ درصد از اعمال شما از سر عادت است. می توانید عادت هایی که کامیابی تان را تضمین می کنند، در خود پرورش دهید و تا زمانی که رفتار مورد نظر به طور خودکار و ناخودآگاه به وجود نیاید، تمرین و تکرار آگاهانه داشته باشید.

۳- گزینش

زندگی شما برآیند انتخاب شما تا الان است. هر کسی و هر جایی که هستید، به دلیل گزینش ها و تصمیم هایی است که تا این لحظه گرفته اید. به هر کاری که رو می کحنید، بر پایه ارزش های غالب در آن زمان است. حتی دست نزدن به هیچ کاری نیز گونه ای گزینش شمرده می شود؛ چرا که همواره در انتخاب اندیشه های خود آزادید، مهار کامل حیات تان و تمام آنچه برایتان روی می دهد، در اختیار خودتان است و بس.

۴- دگرگونی

تغییر، اجتناب ناپذیر است و چون با دانش و فناوری رو به پیشرفت هدایت می شود با سرعتی سنجش ناپذیر با گذشته در حال حرکت است. وظیفه تان این است که استاد تغییر باشید نه فدایی اش.

برایان تریسی و چند درس ساده و سریع

۵- مسوولیت

هر جا و هر چه هستید، از آن روست که خودتان اینطور خواسته اید. مسوولیت کامل آنچه که هستید و آنچه خواهید داشت، برعهده خودتان است.

۶- پاداش

دنیا در نظم و تعادل کامل به سر می برد. شما پیوسته پاداش کامل اعمالتان را می گیرید. همیشه از همان دست که می دهید، از همان دست می گیرید. هر گاه از عالم بیشتر دریافت می کنید، به این علت است که بیشتر می بخشید.

۷- آمادگی

شانس، به هم پیوستن موفقیت آمادگی است و عملکرد مطلوب، در نتیجه آمادگی کامل به وجود می آید. خوشبخت ترین افراد، آنهایی هستند که در مقایسه با افراد ناکام، وقت بیشتری را به کسب آمادگی جهت انجام کار سپری می کنند.

۸- حد توان

هیچ گاه برای انجام تمام کارها وقت کافی موجود نیست، اما همیشه برای اجرای کارهای مهم فرصت کافی وجود دارد. هر چه بیشتر به کار بپردازید، کارایی تان بیشتر می شود اما در صورتی که بخواهید بیشتر از میزان توانتان کارهای گوناگون را برعهده بگیرید، پیامدش این است که متوجه می شوید توانتان برای انجام کارها محدود است.

۹- نرمش پذیری

در تعیین آرمان هایتان قاطع باشید اما در مورد شیوه دستیابی به آنها، انعطاف پذیر باشید. در دوره تحولات سریع، رقابت شدید و کهنده شدنِ دمادم همه چیز، نرمش پذیری از شرایط عمده کامیابی به شمار می رود.

برایان تریسی و چند درس ساده و سریع

۱۰- صداقت

خوشبختی وقتی به سراغتان می آید که هماهنگ با والاترین ارزش ها و ژرف ترین باورهای خود زندگی کنید. همواره با آن بهترینِ بهترها که در درونتان است، صداقت داشته باشید.

۱۱- احساس

شما در زمان اندیشیدن، دریافتن و مصمم شدن، صددرصد احساسی عمل می کنید. با حستان مصمم می شوید و با خردتان توجیه می کنید. از آنجایی که مهار افکارتان در دست خودتان است، خوشبختی شما هم به میزان اراده تا در مهار اندیشه هایتان بستگی دارد.

۱۲- جایگزینی

ذهن خودآگاه تان به طور همزمان قادر است یک اندیشه را در خود جای دهد، اعم از مثبت یا منفی. شما می توانید با جایگزینی پندارهای مثبت، به جای افکار منفی به خوشبختی برسید. ذهن همچون باقی است که در آن گل یا علف هرز می روید.

۱۳- تکرار

تکرار، بهای کسب مهارت است. چیزی را که پیاپی و مرتب تکرار می کنید، به شکل عادت جدید ذهنی و عملی درمی آید.

۱۴- تلاش غیرمستقیم

در ارتباط با دیگران، اعمال غیرمستقیم بیشتر باعث کامیابی می شود. برای داشتن یک دوست خوب، باید یار موافقی باشید. چنانچه مایلید بر دیگران اثر بگذارید، باید شما نیز تحت تاثیر آنها باشید. برای ایجاد و حفظ روابط دوستانه، اول باید خودتان فردی محبوب باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثل همیشه عالی بود
      برترین ها کارت حرف نداره.
      مجله موفقیت هم از همه عالی تره
      ممنونم

    • samira

      خیلی خوب وعالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج