۴۳۴۷۴۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ساخت «تاریکی شب، روشنایی روز» ادامه دارد

این روزها حجت قاسم زاده و همکارانش در لوکیشنی در خیابان حجاب مستقر شده اند.

روزنامه بانی فیلم: این روزها حجت قاسم زاده و همکارانش در لوکیشنی در خیابان حجاب مستقر شده اند.
ساخت «تاریکی شب، روشنایی روز» ادامه دارد

مجموعه «تارکی شب، روشنایی روز» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل این روزها در خیابان حجاب پیگیری می شود. قاسم زاده در گفت و گو با بانی فیلم عنوان کرد: حدود یک هفته ای است که در این لوکیشن حضور داریم و در این دکوری که زده ایم (کترینگ) تصویربرداری را ادامه می دهیم. فرهاد قائمیان و سام کبودوند بازیگرانی هستند که در این لوکیشن که «کترنیگ طریقت» است، حضور دارند.

حدود ۷۰ درصد از تصویربرداری سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» به نویسندگی و کارگردانی حجت قاسم زاده اصل به پایان رسیده و گروه ادامه کار را در استودیو موسیقی پیش می برد.

حجت قاسم زاده اصل نویسنده و کارگردان سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» گفت: به تازگی تصویربرداری بخش های بیمارستان بهمن را با حضور سیدمهرداد ضیایی در نقش دکتر انصاری و فرهاد قائمیان در نقش بهنام طریقت تمام کردیم. از روز شنبه ۶ آذر در استودیو موسیقی کار را ادامه دادیم که در این لوکیشن هم قائمیان بازی می کند. وی ادامه داد: بعد از این لوکیشن به مدت دو روز صحنه های باقیمانده خارجی را ضبط خواهیم کرد و بعد از آن راهی دو لوکیشن اصلی و پایانی کار می شویم که ۱۲ روز در کترینگ کار داریم و دکور آن را در خیابان حجاب زدیم. ۱۲ روز هم در مدرسه هستیم، در مجموع ۷۰ درصد از تصویربرداری سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» تمام شده است. سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» به نویسندگی و کارگردانی حجت قاسم زاده اصل و تهیه کنندگی مجید رضابالا چندی پیش در لوکیشن خانه طریقت واقع در یوسف آباد کلید خورد.

داستان این سریال در دو برهه زمانی امروز و گذشته اتفاق می افتد و درباره زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا کند و… . بیش از ۷۰ درصد از قصه در زمان حال روایت می‌شود و ۳۰ درصد ماجرا در گذشته رخ می‌دهد.

فرهاد قائمیان، فرخ نعمتی، مائده طهماسبی، بهاران بنی احمدی، سید مهرداد ضیایی، مهرداد ضیایی، احسان امانی، امیرحسین مدرس، روزبه حصاری، سیدجلال فاطمی، سام کبودوند، بهرام ابراهیمی، پرویز پورحسینی، ناصر ممدوح و رضا امامی در این مجموعه بازی می کنند.

سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» به نویسندگی و کارگردانی حجت قاسم زاده اصل در ۱۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای توسط مجید رضابالا در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی تولید می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج