۴۳۴۸۴۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

احتمال لغو پروژه ساخت جیپ واگُنییر جدید

بنا بر گزارشات، فیات-کرایسلر به دلیل مسائل فنی و مهندسی پروژهٔ ساخت جیپ واگنییر/گرند واگنییر جدید را حداقل به‌صورت موقت لغو کرده است.

وب سایت پدال - امیر دهقان: بنا بر گزارشات، فیات-کرایسلر به دلیل مسائل فنی و مهندسی پروژهٔ ساخت جیپ واگنییر/گرند واگنییر جدید را حداقل به‌صورت موقت لغو کرده است. با توجه به این گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد با کار بر روی پلت‌فرم مدل فعلی گرند چروکی، خودرویی تولید کند که در یک کلاس بزرگ‌تر قرار گیرد.
احتمال لغو پروژه ساخت جیپ واگُنییر جدید
واگنییر قرار بود با مدل سال 2019 عرضه گردد و حتی رئیس جیپ «Mike Manley» هم گفته بود کار بر روی آن آغاز شده و پروژه در حال حرکت روبه‌جلو است. همچنین جیپ پیش از رونمایی از نسخهٔ تولیدی واگنییر/گرند واگنییر جدید، معرفی یک نمونهٔ کانسپت از آن‌را برنامه‌ریزی کرده بود.
این پروژه ظاهراً پیشرفت کرده بود چراکه چند وقت پیش هم تصاویری از جیپ به بیرون درز کرد که در آن نمای جلو و عقب واگنییر دیده می‌شد. همچنین قرار بود این خودرو در داخل هم مجهز به سه ردیف صندلی باشد.

احتمال لغو پروژه ساخت جیپ واگُنییر جدید

Manley اعلام کرده بود که واگنییر پرچم‌دار جیپ بوده و مدل گرند واگنییر به‌عنوان نسخه‌ای لوکس‌تر و با سطح پریمیوم بیشتر در بالاترین سطح تیپ‌های واگنییر قرار گرفته و می‌تواند قیمتی بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار دلار داشته باشد. این خودرو به‌عنوان نماینده‌ای از جیپ برای نبرد با مرسدس بنز GLS و لکسوس LX در نظر گرفته شده بود؛ اما درحالی‌که بنا بر گزارشات، واگنییر/گرند واگنییر تا سال ۲۰۱۹ عرضه نخواهد شد، فیات-گرایسلر احتمالاً همچنان کار بر روی ساخت یک SUV پرچم‌دار را ادامه خواهد داد. این شرکت ممکن است از شاسی یک دوج رم ۱۵۰۰ برای ساخت SUV بزرگ جیپ استفاده کند.

بااین‌حال حتی اگر واگنییر جدید ساخته نشود، مطمئناً جیپ در سال‌های آینده بازهم محصولات جدید زیادی را ارائه خواهد کرد. در میان این خودروها، نزدیک‌ترین آن‌ها نسل جدید مدل رانگلر است که سال آینده معرفی شده و سپس نسخهٔ وانت آن‌هم ارائه خواهد شد. همچنین خریدارانی هم که به دنبال عملکرد هستند می‌توانند منتظر گرند چروکی هلکت باشند که پیش‌بینی می‌شود سال آینده معرفی گردد. علاوه بر این‌ها، نسل جدید کامپس هم به‌تازگی رونمایی شده و با استایل زیبای خود می‌تواند موفقیت را برای جیپ به دنبال داشته باشد.

احتمال لغو پروژه ساخت جیپ واگُنییر جدید
Jeep Grand Wagoneer Render

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج