۴۳۴۸۷۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شرایط پرداخت جریمه ریالی سربازی اعلام شد

دولت در لایحه بودجه سال آینده شرایطی تقریبا برابر با آنچه در قانون بودجه امسال و همچنین سال گذشته برای خرید جریمه سربازی مشمولان تعیین کرده بود، قرار داده است.

خبرگزاری ایسنا: دولت در لایحه بودجه سال آینده شرایطی تقریبا برابر با آنچه در قانون بودجه امسال و همچنین سال گذشته برای خرید جریمه سربازی مشمولان تعیین کرده بود، قرار داده است.

بر اساس بند (ب) تبصره (۱۱) لایحه بودجه سال آینده، دولت این مجوز را دارد تا کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت به صورت نقد و اقساط تا پایان سال ۱۳۹۶ معاف کند.

بر اساس این تبصره میزان جریمه مشمولان غائب برای صدور کارت معافیت نظام وظیفه بر اساس مدرک تحصیلی از این قرار است؛ مشمولان زیر دیپلم ۱۰ میلیون تومان، دیپلم ۱۵ میلیون تومان، فوق دیپلم ۲۰ میلیون تومان، لیسانس ۲۵۰ میلیون تومان، فوق لیسانس ۳۰ میلیون تومان، ‌دکترا پزشکی ۳۵ میلیون تومان، دکترا غیرپزشکی ۴۰ میلیون تومان و پزشکان متخصص و بالاتر تا ۵۰ میلیون تومان باید برای خرید جریمه بپردازند.

این در حالی است که به ازای هرسال غیبت مازاد بر هشت سال ۱۰ درصد به مبلغ جریمه پایه اضافه و مدت غیبت بیش از شش ماه یکسال محسوب می‌شود. همچنین برای مشمولان متاهل پنج درصد و برای مشمولان دارای فرزند به ازای هر فرزند پنج درصد از مجموع مبلغ جریمه کسر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج