۴۳۴۸۸۵
۴۸ نظر
۵۰۴۶
۴۸ نظر
۵۰۴۶
پ

عجیب‌ترین سلبریتی‌های ایران!

شبکه های اجتماعی در سال‌های اخیر شاهد ظهور پدیده‌های ناشناخته‌ای هستند که شهرتشان را با چیزهای عجیب و غریب کسب کرده‌اند و بعضی‌هایشان حتی از این طریق نان می‌خورند.

خبرگزاری مهر: شبکه های اجتماعی در سال‌های اخیر شاهد ظهور پدیده‌های ناشناخته‌ای هستند که شهرتشان را با چیزهای عجیب و غریب کسب کرده‌اند و بعضی‌هایشان حتی از این طریق نان می‌خورند.

مجله مهر: «مشهور شدن به هر قیمتی» قصه این روزهای شبکه‌های اجتماعی است که برخی حتی حاضرند برایش کارهای احمقانه‌ای انجام دهند طوری که پای پلیس فتا نیز به میان بیاید و منجر به دستگیری‌شان شود.
حالا در این شبکه‌ها با قهرمانان چندهزار فالوئری طرف هستیم که نه آدمهای خاصی هستند، نه کار مفیدی کرده‌اند و نه حتی انجام عمل به دردبخور و پسندیده‌ای آنها را به این شهرت رسانده است.
عجیب‌ترین سلبریتی‌های ایران!
قهرمانان پوشالی که شاید عمل بینی ،هیکل عضلانی‌ و حتی فحش دادن‌هایشان رو به مخاطب آنها را به این شهرت عجیب و غریب رسانده‌است که حالا از طریق آن پول هم در می آورند. حالا قهرمانان عجیب و غریب این روزهای شبکه های مجازی چه کسانی هستند و با چه چیزهایی به شهرت رسیده‌اند.

خودکشی آنلاین

چندماه پیش خودکشی یک دختر ایرانی ساکن ترکیه به بهانه عشق از دست رفته‌اش سوژه شبکه‌های اجتماعی شد تا به یکباره صفحات اینستاگرام پرشود از فیلم کوتاهی از یک دختر مونارنجی که روسری نازکی را به گردنش پیچیده بود تا به صورت نمادین خودکشی کند تا علاقه‌اش را به کسی که برایش خالکوبی کرده نشان دهد.

این خودکشی نمادین تا چند روز میان کاربران دست به دست شد تا هواداران میلیونی برایش رقم بخورد و هربار رنگ جدید موهایش از بحث های جدید صفحه باشد.
عجیب‌ترین سلبریتی‌های ایران!

هیکل عضله‌ای آقای کافه دار

چهره عجیب و غریب یک آقای کافه دار همراه با دماغ عملی و لب‌های پروتز شده اش اگر با هیکل ورزشکاری عضله‌ای و درشت جمع شود می‌تواند ۲۴۰ هزار فالوئر برایش به ارمغان بیاورد. فالوئرهایی که برای هر پست او تا ۱۴ هزار لایک می‌زنند و تا هزار کامنت برایش می‌نویسند.

نظردادن درباره آدمهای موجود در عکس، عملی یا واقعی بودن چهره آقای پرطرفدار و تیپ و ژست جدیدش از بحث‌های این صفحه ۲۴۰ هزارتایی است.
عجیب‌ترین سلبریتی‌های ایران!

سلطان لمینت

دندان‌های غیرمتعارف یک شخصیت مجازی حسابی باعث شهرتش شد. طوری که ساخت ترول‌های مختلف و فتوشاپ سازی های کاربران بارها دست به دست چرخید. اما آقای لمینت با پخش ویدئوهایی از خودش و انتشار عکس‌هایی که هرچه بیشتر بر دندان‌هایش تاکید کند این قصه را فرصتی برای شهرت هرچه بیشتر دانست.

دست انداختن این چهره ناشناخته مجازی به چهره‌های مشهور هم رسید تا او را روز به روز مشهورتر کند. صفحه آقای لمینت ۲۶۹ هزار فالوئر دارد. محتوای کامنت‌های آقای لمینت نیز بیشتر حول مسواک زدن و ضرر و زیان لمینت و یا اینکه بلیچینگ بهتر است یا لمینت می‌گذرد.
عجیب‌ترین سلبریتی‌های ایران!

همه دخترخاله‌های من

وقتی چند ماه پیش پلیس فتا از دستگیری مردی به نام «وحید» خبرداد که عکس‌هایش با دختران مختلف در صفحات مجازی دست به دست می‌چرخید عده‌ زیادی او را سوژه شبکه‌های اجتماعی کردند و تا مدتی عنوان بی بندوبار را به دوش می‌کشید. سوژه مورد نظر بعد از دستگیری دلیل پخش کردن این عکس‌ها را مشهور شدن عنوان کرد و حسابی رو به رسانه‌ها خود را نادم و پشیمان دانست. درحالیکه پیش از این با ویدئویی که از خود منتشر کرده بود افراد موجود در عکس را اقوام خود معرفی کرده بود.

آقای پشیمان بعد از آزادی فعالیت‌هایش را در شبکه های اجتماعی این بار به نحو دیگری ادامه داد و از شهرت قبل هم حسابی استفاده کرد تا در حال حاضر بیش از ۵۰۰ هزار فالوئر داشته باشد.
عجیب‌ترین سلبریتی‌های ایران!

ازدواج بعد از ۷سال

ازدواج یک دخترو پسر عاشق در اینستاگرام حسابی مشهور شد. تا کاربران برایشان حسابی آرزوی خوشبختی کنند.این دختر و پسر که از ۷ سال پیش باهم آشنا شدند با گذاشتن عکس های مختلف از این دوران آشنایی طولانی و نهایت انتشار عکس های مراسم ازدواجشان فالوئرهای چندهزارتایی برای خودشان دست و پا کردند.

بیشتر کامنت های این زوج هم حول به هم آمدن یا نیامدن این عروس و داماد و آرزوی خوشبختی برایشان می گذرد.
عجیب‌ترین سلبریتی‌های ایران!

پول میدی فحش میده

فحش دادن و الفاظ رکیک دادن هم می‌تواند این روزها در شبکه‌های اجتماعی فالوئر و هوادار به همراه داشته باشد. یکی از کاربران اینستاگرام که از او با استاد خطاب می‌شود صفحه ای ۲۴۰ هزارتایی دارد که ویدئوهایش را در آنجا قرار می‌دهد.

برخی از منابع اینستاگرامی خبر می‌دهند آقای ۲۴۰ هزارتایی در ازای مبلغی که دریافت می‌کند ویدئویی برایتان ضبط و منتشر می‌کند که به فرد مورد نظر شما چند فحش آبدار می‌دهد تا دلتان حسابی خنک شود.
عجیب‌ترین سلبریتی‌های ایران!

صورت زاویه دار آقای سنجاب

یکی دیگر از پدیده های این روزهای اینستاگرام آقایی است با ظاهری عجیب که طبق ادعای خودش تنها در اثر چند تمرین فیزیوتراپی صورت به این شکل درآمده است و کافیست کاربران تمرینات پیشنهادی را انجام دهند تا چنین صورت جذابی داشته باشند. این تمرینات که به گفته این کاربر پرطرفدار در جهت زاویه دار کردن صورت است تنها چندماه زمان می برد. آقای پرطرفدار با کار عجیبی که روی صورتش انجام داده توانسته حدود ۱۰۰ هزار فالوئر جذب کند تا برایشان از زاویه دار کردن صورتش بگوید.

محتوای کامنت ها هم حول عملی بودن یا نبودن و یا بهتر شدن یا بدتر شدن صاحب صفحه است که هرازچندگاه با جواب های تندی روبرو می شوند. در آخرین پست این آقای پرطرفدار او از شباهت چهره اش به یک سنجاب حسابی خوشحال بود.
عجیب‌ترین سلبریتی‌های ایران!

دماغ سرسره ای

بینی عملی و عجیب و غریب یکی از کاربران دیگر اینستاگرام و اصرارش بر طبیعی و واقعی بودن حیرت دیگر کاربران را به همراه داشت.

این بینی عجیب و غریب حسابی لایک خورد و ویدئوهای این شخصیت مجازی بارها دست به دست شد تا دوباره دلیل پوچ دیگری باشد برای مشهور شدن یک چهره ناشناخته مجازی.
عجیب‌ترین سلبریتی‌های ایران!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید خون گریه کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا.. وقتی اسطورها همه نفی میشن و الگویی برای جوانها مون نداریم... چه توقعی دارید؟؟ ی

    • دراكولا تا به تا

      ما يه بالاترين ميخونيم از كار و زندگي افتاديم اينا چه حوصله اي دارند

    • ملیحه

      اول شدم
      چرا ب چ قیمتی

    • تیام

      احمق ها را معروف نکنیم

    • بدون نام

      چه مسخره چقدر ملت ما بیکار هستن

    • بدون نام

      وای ما چقد ملت بیکاری هستیم!!

    • golbahar

      واقعا من متوجه نمیشم چرا چهره های مصنوعی و عملی انقدر یه دفعه پر طرفدار و جذاب شد تو کشور؟ :/ فقط منم که از اینجور قیافه ها بدم میاد یا کسای دیگه ای هم مثل من فکر میکنن؟واقعا بینی عملی،لب پروتز شده،بازوهای الکی و پفکی،لباسهای مسخره قشنگه؟ :/ جوونا عقلشونو از دست دادن یا تاثیر دنیای مجازیه؟با این چهره های مصنوعی خیلی هم با اعتماد بنفس کاذب و بالا تو جامعه میگردن.واقعا از خودشون راضین یعنی یا یه کاری کردنو توش موندن؟ :/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم بدم میاد

      • لیلا

        منم

      • سلی

        پسرای جامعه ما که عاشق این قیافه ها مصنوعی دخترا هستن

    • بدون نام

      اونایی که میرن اینارو فالو میکنن واقعا چه فکری پیش خودشون میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      بجای اینکه یه کاری بکنیم اینجور آدما کمتر بشن بدتر با فالو کردن و تشویق و توهین زیادشون میکنیم .به اینجور آدما نباید محل داد تا خودشون خجالت بکشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیدونم چرا این جماعت وقتی جراحی زیبایی میکنن اخلاقشونننننن گند تر و زشت تر میشه

    • بدون نام

      بلا به دور اینا دیگ کین واقعا؟؟؟؟؟؟؟ما که خدایش قیافمون طبیعیش عالیه(نمیخوام خدایش تعریف از خود کنم)ولی انقد بخودمون نمینازیم

    • بدون نام

      حالم بهم خورد ولي بيزحمت ادرس صفحه ي اقاي فحش بده روبذارين

    • بدون نام

      احتمالا نظرمو نمیگذارین ولی اینها هم مثل شما دنبال دیده شدن هستن فقط و این معضلیه چون دیگه کسی به محتوا توجه نمیکنه و ظاهر دندون یا قد و هیکل یا گفتن حرفای بیخودی شده سرگرمی دیگران. از قیمت کتاب مینالن ولی اینترنت رو با هزینه زیاد مشترک میشن تا مثلا به حرفای اون استاد بخندن. اینه که سایتی مثل شما هم برای دیده شدن از اینها مطلب میگذاره هر چند در ظاهر اونها رو نقد میکنید ولی در عمل دارید بیننده سایتتون رو بالا میبرید با استفاده از اینها و مثلا روزی مثل 12 یا 13 آذر حتی یک خط درباره معلولان نمینویسید!!!

    • بدون نام

      ببنید بیشتر کسایی که اینارو دنبال میکنن بچه های 15 16 17 سالن و از اینا دارن چیز میز یاد میگیرن یکم که سنشون بالا بره میشن همینایی که الان دارین می بینید واقعاً اون موقع دیگه نمیشه جمعش کرد پدر مادرا خیلی باید کنترل شده با این موضوع برخورد کنن اینستا آبروی مارو در سطح بین‌المللی هم برده :) فکر می کنن ایران از یه مشت احمق این مدلی تشکیل شده! خیلی زشته بخدا باس فکر اساسی برای این داستانا کرد

    • sss

      هرجا میریم باید اینا رو ببینیم. حالا هم برترین ها... :|

    • بدون نام

      واقعا این افراد نیاز به روانشناس دارند!!!!

    • بدون نام

      وای خدا مگه داریم ،مگه میشه ، خدا رحم کنه

    • بدون نام

      احمق ها رو معروف نکنیم

    • reza

      اگه به این جور افراد هیچ اهمیتی ندیم اینجوری به هر قیمتی برای مشهور شدن دست به هرکاری نمیزنن ولی وقتی اینهمه فالو دارن فکر میکنن کارشون درسته و باز هم ادامه میدن

    • متاسف

      ... عالم تو سر هرچی آدم پوچ و توخالیه
      خبر مرگشون مثلا اینا هم جزء اشرف مخلوقات حساب میشن
      حیف و صد حیف از اسم انسان
      صد شرف به همون سنجاب.....

    • حسین از شابد

      واقعا باید برای دنبال کننده هاشون تاسف خورد

    • سارا

      این سلبریتی ها به تعداد انگشتان دستند ولی صدها هزار دنبال کننده دارند مشکل اصلی از دنبال کننده هاست

    • ليلا

      شما الان خودتون دارين اينها را معروف مي كنين
      فازتون چيه آخه؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      این بد سلیقگی و کوته فکری افراد رو میرسونه که عاشق ویژگی های سخیف ظاهری اینا میشن.
      نا امید کنندس...

    • بدون نام

      بازم ظاهر پرستی.ینی یه عنصر از اخلاق تو اینا پیدا نمیشه شک ندارم مامان باباشونم نمیتونن یه روز اینارو تحمل کنن.

    • بدون نام

      تاسف باره. جال اینجاس همه میگن وای وای اه اه پس کی اینارو فالو میکنه؟ادم فضاییا؟

    • Lida

      دماغ سرسره ای؟
      یا خدا آخرالزمانه
      یا از بیکاریه یا ثروت زیاد!

    • اکبری

      درود بر استاد بی چون و چرای کشور،استاد علیرضا باقری

    • fawez

      حالا شما چرا دارین معروف ترشون میکنید?? این احمقای مجازی نیازی ب بررسی ندارن ک

    • بدون نام

      #احمق ها را معروف نكنيم

    • جلال

      ایولا استاد علیرضا باقری :)))

    • بدون نام

      همه میگن حالمون به هم میخوره, پس کیه تو خیابون به این دخترا که ارزوشونه ...........
      اینا انسان نیستند اگه باشن که من شخصا تاسف میخورم به حال خودم که با اینا هم نوعم.اوغ.
      منتشر کن سانسور کن فقط منتشر کن.

    • بدون نام

      ايران ديگه جاي موندن نيس خخخ

    • بدون نام

      چه ....، مخصوصاً اون دماغ که عکس آخر،واقعاً برای مردمی که اینارو فالو میکنن متاسفم،مردم یا .........یا خودشونو میزنن به .........

    • بدون نام

      قیافه باید طبیعی باشه نه مصنوعی مثلاً همین دماغ سر سره ای،چه قدر زشت،لامصب دماغ نبود که نخود بود،دماغ و عمل میکنن بهتر شه میزنن بدتر میکنن،دماغی که به صورت بیاد،یعنی دماغی که قشنگه،دیگه نیاز به عمل نیست،به نظر من دماغی که خوبه رو عمل نکنن بهتره،لدفففففن مردم اینجور آدما منظورم همین دماغ سرسره ای یا غیره که گفته شده رو فالو نکنن،مرسی اَهه.

    • sara

      فالووراشون لزوما طرافداراشون نیستن عده زیادی شون فقط میخوان از جدید ترین مسخره بازی هاشون خبر دار بشن بفهمن جامعه داره به کجا کشیده میشه:(

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونا دیگه چقدر بیکارن

    • سردار

      همه میگن بدمون میاد بعد توجامعه این جورتیپهای مصنوعی چه دختر چه پسر از همه بیشتر طرفداردارند

    • دریا

      بله وقتی یه جوون شغل و حرفه ایی نداره که کار مفیدی انجام بده و پیشرفت کنه و دیده بشه میشه این که خودشو به احمقانه ترین شکل دربیاره و مشهور بشه! چندتا جوان مخترع ایرانی به شهرت رسیدن؟ چرا 240هزار نفر بیکار تو این مملکت وجود داره که همچین آدمایی رو فالو کنند؟

    • حمیدرضا

      ملت الکی، سلبریتی های الکی، کارهای الکی ... به خودتان مشغول باشید که .................. !!!

    • هه هه

      اونايى که بعد هفت سال ازدواج کردن خوب زندگى خصوصيشون به بقيه چه ربطى داره مثلا؟از همه چى زندگيشون عکس ميزارن واسه بقيه که چى؟بهم رسيدن که رسيدن
      والا

    • مینا

      چرا به طور ناخواسته،(شاید هم خواسته..)باعث مشهورتر شدن این افراد می شوید؟ملتی که با این ادمها درگیر می شوند....

    • بدون نام

      دوستان دمتون گرم كه تلويحا جواب سوال منو دادين:) اجرتون با استاد.

    • بدون نام

      دوستان دمتون گرم كه تلويحا جواب سوال منو دادين:) اجرتون با استاد.

    • Irandokht

      دمتون گرم،با این که میشناختمشون با توضیح با حالتون دوباره کلی خندیدم،خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج