۴۳۴۹۵۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مرفاوی: از استقلالی‌ها عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: دوست دارم نیمکت تیمی که در آن مربیگری می‌کنم آرامش داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم: صمد مرفاوی در مورد حاشیه‌های دیدار تیمش برابر استقلال اظهار داشت: بهتر است دیگر در مورد جزئیات این موضوع صحبت نکنیم. این اتفاقات در فوتبال زیبا نیست و مردم وقتی به استادیوم می‌آیند دوست دارند فوتبال ببینند، نه اینکه شاهد زدوخورد باشند. معمولاً برد و باخت‌ها ۲۴ ساعت بعد فراموش می‌شوند، ولی مهم این است که مسائل اخلاقی را رعایت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در واکنش به اینکه برخی از او بابت همکاری با ساکت الهامی انتقاد می‌کنند، عنوان کرد: این درست نیست که بخواهیم یک نفر را گوشه رینگ بیندازیم و همه تقصیرها متوجه یک نفر باشد. ما باید به فکر آینده باشیم و تصمیمات جدیدی بگیریم تا همه چیز با آرامش پیش برود. آدم‌ها با هم متفاوت هستند و ممکن است بعضی‌ها جنبه برد و باخت را نداشته باشند. من اگر مرفاوی شدم اول به لطف خدا و سپس حمایت هواداران استقلال بود. من باید از همه استقلالی‌ها بابت اتفاقاتی که رخ داد، معذرت بخواهم.

مرفاوی در قسمت دیگری از این گفت‌وگو در مورد اینکه آیا باشگاه صبا مخالف ادامه همکاری با ساکت الهامی است، گفت: من در مورد این موضوع صحبت نمی‌کنم و نظری هم ندارم. فقط این را بگویم که دوست دارم نیمکت تیمی که در آن مربیگری می‌کنم آرامش داشته باشد. باید در رفتارها تغییراتی ایجاد شود و ما در این زمینه تصمیمات جدیدی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا ادامه این روند باعث نخواهد شد تا صبا در بین گزینه‌های سقوط قرار بگیرد؟»، گفت: بالاخره چنین شرایطی ممکن است برای هر تیمی رخ بدهد. اگر ما نگران باشیم مطمئن باشید دیگر تیم‌ها هم نگران هستند. هنوز ۱۸ بازی باقی مانده و ما باید خودمان را آماده سه بازی سخت دیگر با سپاهان، نفت تهران و استقلال خوزستان کنیم. این را فراموش نکنید که در سه بازی اخیر مقابل دو تیم که از جمله بهترین‌های ایران هستند بازی کرده‌ایم و مطمئناً می‌توانیم از این مسابقات تجربیات خوبی کسب کنیم.

سرمربی صبا در مورد انتقادهای صورت گرفته از او مبنی بر استفاده از رضا عنایتی در قلب خط دفاعی گفت: متأسفانه یکسری از کارشناسان بدون اطلاع صحبت می‌کنند و از شرایط تیم‌ها آگاهی ندارند. یک کارشناس باید روی شرایط تیم‌ها احاطه کامل داشته باشد، نه اینکه بدون اطلاع صحبت کند. ما در بازی با تراکتورسازی سه مدافع وسط خودمان را در اختیار نداشتیم و از رضا عنایتی استفاده کردیم که قبلاً سابقه بازی در این پست را داشت و انصافاً هم خوب بازی کرد.

مرفاوی در خاتمه تصریح کرد: وقتی تیم ما مدافع ندارد، نمی‌توانم به بازیکنی که تا حالا یک دقیقه هم در لیگ برتر بازی نکرده است آن هم در پست دفاع میانی بازی بدهم. در همین بازی هم مدافعان خودمان را در اختیار نداشتیم و هاشم بیک‌زاده هم آماده نبود. من معتقدم کارشناس در تلویزیون نباید طلبکارانه صحبت کند و بگوید که چرا فلان مربی چنین تصمیمی گرفت. کارشناسان باید اطلاعات خودشان را بالا ببرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر شرفت خوزستانی باغیرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج