۴۳۵۰۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تبریزی: با فکر هت تریک به میدان رفتم

مرتضی تبریزی در رابطه با اهداف ذوبی ها در فصل پیش رو می گوید آرزوی همه آنها به دست آوردن سومین قهرمانی پیاپی با ذوب آهن در جام حذفی است.

ورزش سه: مهاجم ذوب آهن ابتدا در خصوص دیدار با پیکان گفت: بازی مقابل پیکان یک بازی خاص و حساس بود. آنها با قدرت و پرانگیزه به اصفهان آمده بودند. البته آب و هوای نامناسب و بارندگی مداوم تا انتهای بازی کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود ولی در نهایت با حمایت هواداران اصفهانی و تشویق شان تا پایان بازی در آن هوای سرد توانستیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

او درباره اینکه فکر می کرد در این بازی هت تریک کند گفت: پیش از بازی احساس می کردم بازی پرگلی خواهیم داشت و فکر می کردم که حداقل یک یا دو گل این بازی را به ثمر برسانم و با هدف هت تریک وارد میدان شدم که خدا را شکر نهایت این اتفاق رخ داد.

او درباره شرایط تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: تمرین های خیلی خوبی بعد از بازی هایمان برگزار می کنیم. بعد از مسابقات ریکاوری های خوبی انجام می دهیم و تمرینات پرفشاری را تا پیش از آغاز بازی ها در برنامه خود داریم و به همین دلیل توانستیم به این روند مطلوب برسیم.

مهاجم ذوب آهن درباره دیدارهای جام حذفی و رویارویی با گسترش تبریز گفت: یکی از هدف های ما قهرمانی در جام حذفی است و به نوعی با قهرمانی مان در این رقابت ها هت تریک کرده ایم اگرچه گسترش فولاد یکی از تیم های خوب است. در جام حذفی هر بازی یک فینال است و مقابل آنها حاضر می شویم تا ببریم و به فینال جام حذفی صعود کنیم. برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تمام تلاشمان را می کنیم تا در این رقابت ها قهرمان شویم. اگر بتوانیم از سد رقبا بگذریم می توانیم هم قهرمان شویم هم سهمیه بگیریم.

وی درباره دیدار هفته آینده شان مقابل ماشین سازی گفت: ماشین سازی از تیم جوان و خوبی بهره می برد اینکه بگوییم آنها مقابل پرسپولیس شکست خورده اند و به دلیل قرار گرفتن در انتهای جدول جز تیم های ضعیف هستند، درست نیست. قطعا ما همانطور که مقابل پیکان با وجود به ثمر رساندن ۳ گل بازی آسانی نداشتیم مقابل آنها هم بازی راحتی نخواهیم داشت. اگر آنها در دیدار مقابل پرسپولیس پنالتی شان تبدیل به گل می شد نتیجه بازی تساوی می شد و همین امر باعث می شد دیگر آنها را رقیب ضعیفی ندانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج