۴۳۵۱۸۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

در صورت پر نشدن ورزشگاه؛

افزایش سهمیه تراکتوری ها در بازی با استقلال

عضو کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که در صورت پر نشدن ورزشگاه آزادی توسط هواداران استقلال، هواداران تراکتورسازی می‌توانند بیشتر از سهمیه‌شان به ورزشگاه بیایند.

خبرگزاری تسنیم: دیدار استقلال و تراکتورسازی تبریز در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر ساعت ۱۶:۲۰ روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، دیداری که نگرانی هواداران استقلال را بابت حضور در ورزشگاه به دنبال داشته است.

سعید فتاحی، عضو کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص نگرانی هواداران استقلال مبنی بر اینکه ممکن است هواداران تراکتورسازی بیشتر از 10 درصد سهمیه‌شان در ورزشگاه حضور پیدا کنند به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: قانون می‌گوید هواداران تیم میهمان 10 درصد ظرفیت ورزشگاه را در اختیار بگیرند، اما این در صورتی است که هواداران تیم میزبان فضای خودشان را پُر کنند که غالباً این اتفاق رخ نمی‌دهد. در همین بازی استقلال و فولاد در اهواز، فولادی‌ها گفتند 10 درصد ورزشگاه را در اختیار استقلالی‌ها قرار می‌دهند و ما قبول کردیم در صورتی که ورزشگاه را پُر کنند، این اتفاق رخ دهد.

وی ادامه داد: در چنین بازی‌هایی نمی‌توانیم تا لحظه شروع مسابقه صبر کنیم تا ورزشگاه پُر شود. به همین دلیل نماینده سازمان لیگ یکی دو ساعت مانده به بازی، اگر هواداران تیم میهمان پشت در مانده باشند، اجازه حضور آنها در ورزشگاه را می‌دهد.

عضو کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به اعتراض هواداران استقلال مبنی بر اینکه در بازی فصل گذشته با تراکتورسازی بیرون ماندند و هواداران تیم میهمان بیشتر از 10 درصد ورزشگاه را در اختیار داشتند، اظهار داشت: هواداران استقلال در بازی فصل گذشته بیرون نماندند. ما بخشی از طبقه پایین را به هواداران تراکتورسازی داده بودیم و طبقه دوم بالای سر آنها برای هواداران استقلال بود، چون احتمال درگیری، پرتاب سنگ و سایر اشیا بود. ما نمی‌توانستیم به لحاظ امنیتی این قسمت را به استقلالی‌ها بدهیم و به همین دلیل هواداران تراکتورسازی در طبقه دوم هم نشستند. برای بازی این فصل محل نشستن هواداران تراکتورسازی را طوری در نظر می‌گیریم که طبقه اول و دوم را در بر بگیرد و از این مشکلات به وجود نیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هواداران استقلال روز جمعه به ورزشگاه بروید به امید پیروزی اس اسی ها تشویق سروش استقلالی یادتون نره عشق است استقلال♥♥♥♥خوزستان آبیته ♥خوزستان=بختیاری♥

    • فرهاد

      کنند جایگاه استقلالیا رو بدن به تراکتورسازی معلومه تو این سرما دو ساعت قبل بازی ورزشگاه پر نمیشه اونا از شهرستان میان ما از تهران میریم دو ساعت زودتر نمیشه رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج